کریمی همچنان شگفت انگیز صحبت می کند

فیروز کریمی همیشه غیرقابل پیش بینی در نشست خبری شرکت می کند و هر لحظه باید انتظار شنیدن حرف تکان دهنده ای از او داشت.

کریمی همچنان شگفت انگیز صحبت می کند

2- سرمربی صنعت نفت درخواست عجیبی از فدراسیون فوتبال کرد. دو بازی بعدی این تیم با گل گهر سیرجان و استقلال است. کریمی که از کمبود بازیکن و آماده نبودن آنها گلایه داشت در بخشی از همایش خود گفت: از فدراسیون می خواهم اجازه دهد با 13 بازیکن مقابل استقلال و گل گهر بازی کنیم. چون قدرت کافی نداریم و باید با 13 نفر به میدان برویم.

1- اولین جمله ای که او به زبان آورد و تعجب خبرنگاران آبادانی را برانگیخت، التماس از بازیکنان صنعت نفت برای تغییر بود. کریمی گفت: 6 بازیکن از تیم من روی خط آمدند و التماس کردند که آنها را تعویض کنم. این هم به خاطر بدنسازی بدی است که انجام دادند.


سرویس خبر شماره: 1850727
07 آبان 1401 ساعت 16:38 |
نمایش 3K |

1نقطه نظر

از گستاخی سرمربی برزیل تا درخواست عجیب فدراسیون

3- وی در بخشی دیگر از صحبت های خود به شدت به اخراج مربی دروازه بانان برزیلی از صنعت نفت واکنش نشان داد و گفت: او اخراج شد، به او گفتم باید فلان کار را انجام دهد. من او را اخراج کردم. دروازه بانان ما به وضوح ضعیف هستند و باید روی آنها کار کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ادبیات خاص فیروز کریمی در نشست های خبری برای عده کمی قابل استفاده است. صراحت سخنان او گاهی خبرنگاران را شگفت زده می کرد.

4- اما کریمی در مورد غیبت یکی از بازیکنانش در تمرین حرف جالب تری زد که تعجب هواداران آبادانی را بیشتر کرد. وی درباره این موضوع گفت: بازیکنی داریم که به تمرین نمی آید و باید قبول کنیم که او مشکل خانوادگی دارد. در ادامه با اشاره سرمربی نفت به کمبود بازیکن، خبرنگاران خواستار توضیحات بیشتر شدند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی صنعت نفت آبادان پس از تساوی مقابل پیکان در هفته یازدهم چهار جمله در کنفرانس خود بیان کرد که فضا را رقم زد. او در اولین کنفرانس خود پس از بازی مس رفسنجان با تلفظ اشتباه نام شیمبا اشتباه کرد.