کریمی کاپیتان جوان تیم مورائیس

کریمی مقابل استقلال در روزی که مانوئل فرناندز، ستاره جدید سپاهانی ها روی نیمکت نشست تا بهتر با شرایط جدید خود سازگار شود، او یکی از دو هافبک هجومی تیم بود که در سمت چپ بازی می کرد، به محمد علینژاد تکیه می کرد و یاسین سلمانی دیگر هافبک هجومی سپاهان
اما با رسیدن فرناندز به ترکیب اصلی، نقشی که در بازی مقابل استقلال به محمد کریمی داده شد به او واگذار می شود و کریمی یک خط عقب می نشیند تا به عنوان تنها هافبک دفاعی این تیم عمل کند. البته او در طول فصل رقابت سختی با مسعود ریگی در این پست خواهد داشت که یکی از بهترین بازیکنان زمین مقابل استقلال بود و با دیدی شگفت انگیز پاس گل دوم تیمش را برای رامین رضاییان ارسال کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمد کریمی در دیدار مقابل استقلال و در حضور نام های بزرگ بازوبند کاپیتانی پرافتخارترین تیم دوم تاریخ لیگ برتر را بست.


سرویس خبر شماره: 1838650
25 اوت 1401 @ 5:15 بعد از ظهر
1K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

رقابت برای پست هافبک دفاعی نیز افزایش یافته است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در جریان دیدارهای تدارکاتی گلدن پوشان اصفهانی مشخص شد که محمد کریمی یکی از کاپیتان های سپاهان در لیگ بیست و دوم خواهد بود. البته در صورت حضور جلال علیمحمدی این بازیکن قبل از سایرین بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندد.
با این حال آنچه از بازی های تدارکاتی و نمایش سپاهان مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی برمی آید این است که محمد کریمی با هدایت خوزه مورائیس در لیگ بیست و دوم نقشی محوری در سپاهان خواهد داشت.

محمد کریمی یکی از خریدهای امیر قلعه نویی پس از پیوستن به این تیم در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هجدهم بود. این بازیکن 26 ساله بابلی اکنون پس از 4 فصل حضور مستمر و موثر، به مسن ترین بازیکن در فهرست فعلی تیم تبدیل شده است. البته جلال علیمحمدی که در آکادمی سپاهان بزرگ شده از او بزرگتر است. اما علیمحمدی پس از پیوستن به سپاهان در ابتدای لیگ شانزدهم، در اواسط لیگ هجدهم از گروه پوشان طلایی جدا شد و در آغاز لیگ بیستم به درخواست محرم نویدکیا به سپاهان بازگشت تا به عنوان بازیکن تیم ملی شناخته شود. تیم. کاپیتان اول