کریم انصاری فرد به پرسپولیسی ها آسوده خاطر کرد!

کریم انصاری با توجه به ملیت همسرش و تغییر ملیتی که مد نظر دارد ظاهرا باید چند ماه دیگر را در یونان بگذراند و به همین دلیل فرصت حضور در لیگی مانند ایران را از دست خواهد داد. همسر انصاری فرد که یک تاجر یونانی-آمریکایی است به شدت با حضور کریم در ایران مخالف است و از او می خواهد در یونان یا حداقل در کشورهای نزدیک به یونان بازی کند. ضمن اینکه مدتی است که کریم صاحب فرزندی شده و همین مشکل باعث می شود که او از خانواده دور بماند و به ایران بازگردد.

پرسپولیس نزدیک به دو فصل است که در جستجوی یک مهاجم درجه یک است اما هر بار به دلایلی مانند بسته شدن پنجره یا نبود امکانات مالی مناسب به تعویق افتاده است. این فصل اما به نظر می رسد چنین موردی پرسپولیس را تهدید نمی کند و آنها می توانند راحتتر بازیکن مورد نظر خود را برای خط حمله پیدا کنند.

البته این روزها این تیم یک گزینه بسیار ایده آل دارد: کریم انصاری فرد. کاپیتان اول تیم ملی ایران پس از ناکامی در فوتبال یونان بدون تیم ماند و زمزمه هایی مبنی بر حضور او در فوتبال ایران یا ترکیه شنیده می شود. کریم حتی از سوی اسکوچیچ به آخرین اردوی تیم ملی دعوت نشده است تا حضورش در جام جهانی به خطر بیفتد.

کریم انصاری فرد با تیم اومونیا قبرسی که در لیگ اروپا با منچستریونایتد همگروه است قرارداد امضا کرد. انصاری فرد با این تصمیم به پرسپولیسی ها اطمینان داد که ایران نمی آید!

با این حال همسر این بازیکن از مخالفان سرسخت بازگشت کریم به پرسپولیس است و به همین دلیل او تصمیم گرفت فوتبال خود را در قبرس ادامه دهد! باید دید کریم انصاری بازیکن تیم اومونیا می تواند در لیگ اروپا بدرخشد و شانس خود را برای حضور در جام جهانی 2022 قطر افزایش دهد یا …



سرویس داخلی اخبار فوتبال