کریم انصاری فرد در آستانه استقلال!

کریم انصاری فرد در شرایطی در یکی از دوره های کارآموزی فوتبال خود در پرسپولیس حضور یافت که مدیرعامل سابق قرمزها مدعی شد به دلیل خواسته رقیبش برای مذاکره با ستاره نقل و انتقالات دور از دسترس بوده است.

کریم انصاری فرد در آستانه استقلال!

او همچنین درباره علت پایان قراردادش با سرمربی استقلال و آوردن انصاری فرد به پرسپولیس توضیح داد: صبح روز بعد دیدم مصاحبه می کند که رویانیان از رانت دولتی استفاده می کند و بنز و پورشه وارد می کند. با فتح الله زاده تماس گرفتم و گفتم این حرف ها چیست؟ دیروز به من گفتی برگرد و کریم انصاری فرد را ببرم. الان منو اینطوری زدی؟ او گفت نه! خبرگزاری ها چنین گفته اند. گفتم اتحاد من و تو بسته است! حالا اگه میتونی برو کریم رو جذب کن. تا رفت، کریم انصاری فرد را از اردبیل آوردم و در دفترم قرارداد نوشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد رویانیان، مدیرعامل سابق پرسپولیس در بخشی از خاطرات دوران مدیریتی خود به اتفاق جالبی در خصوص جذب کریم انصاری فرد اشاره می کند. رویانیان که در آن زمان با موفقیت ستارگان فوتبال را به عقد قرارداد با پرسپولیس ترغیب می کرد، با درخواست فتح الله زاده برای پایان دادن به مذاکره با کریم انصاری فرد مواجه می شود که مدعی است در ابتدا با آن موافقت کرده بود، اما بعداً اتفاقاتی افتاد که با امضای قرارداد با او این کار را انجام دادند. این بازیکن شماره 9 را به او بدهید.


سرویس خبر شماره: 1937612
25 مه 1402 ساعت 4:00 بعد از ظهر
5.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

زمانی که توافق مدیران سرخابی شکسته شد

مدیرعامل سابق سرخپوشان در این گفت و گو توضیح داد: آن سال همه را جذب کردیم و فقط کریم انصاری ماند. فتح الله زاده به من گفت هر بازیکنی داری، فتح الله زاده انتحاری، امسال حتی نمی تواند ترقه بزند، تو بیا فلان کار را بکن! حداقل بگذار کریم انصاری فرد را ببرم. گفتم باشه! گفت جان من؟! من گفتم بله.

1665320