کری خانی دیاز برای اینتر: از دفاع سیتی بگذرید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که شنبه شب منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر می رود، روبن دیاز مدافع این تیم ترجیح داد برای نراتزوری بازی کند. او گفت سیتی با دفاع هوشمندانه ای بازی خواهد کرد که شکست اینتر برای اینتر غیرممکن خواهد بود.

روبن دیاز، مدافع منچسترسیتی، برای اینتر خواند و گفت که برای نراتزوری‌ها غیرممکن است که از دفاع هوشمند سیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا عبور کنند.

کری خانی دیاز برای اینتر: از دفاع سیتی بگذرید!

طبق تاکتیک گواردیولا، سیتی زمانی که توپ را در اختیار دارد با دفاع سه نفره بازی می کند و استونز به سمت میانه میدان حرکت می کند، اما وقتی توپ به دست حریف می افتد، استونز به عقب برمی گردد تا دفاع چهار نفره سیتی را تشکیل دهد.

1884691

روبن دیاز در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت: “پپ کل عملکرد دفاعی ما را تغییر داده است. بزرگترین تغییر جان استونز است. او در کنار من بود، اما اکنون باید وسط زمین برود و برگردد.” این تغییر برای تیم ما بسیار مثبت بوده است.” چون هنگام برنامه ریزی حمله یک نفر بیشتر در خط هافبک داری، اما او دو ثانیه بعد کنار من است.

در این فصل، شاگردان پپ گواردیولا در 12 بازی خود در لیگ قهرمانان فقط 5 گل دریافت کرده اند و این کمترین رقم در بین هر تیمی در این تورنمنت است. دیاز که یکی از مدافعان سیتی است می گوید هوش جمعی مدافعان این تیم و تاکتیک های فوق العاده گواردیولا از جمله انتقال جان استونز به خط هافبک باعث تقویت خط دفاعی سیتی شده است.


سرویس خبر شماره: 1942787
18 ژوئن 1402 ساعت 20:40
45 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مدافع سیتی ادامه داد: تاکتیک های ما آنقدر ساده نیست که اینتر فکر کند الان فهمیده است و می تواند ما را شکست دهد. ” و ما شانس کسب سومین جام این فصل را داریم. می دانم که ما بسیار آماده هستیم و اینتر برای عبور از خط دفاعی سیتی کار سختی خواهد داشت.”



مجله اخبار فوتبال خارجی