کری رئیس سویا برای مورینیو و تیمش

ما بهترین تیم تاریخ لیگ اروپا هستیم و با حذف تیم های بزرگ به فینال رسیدیم.
من هم مثل تیم سویا آرام هستم و هیچ تنشی احساس نمی کنم. فصل سختی داشتیم. سویا و لیگ اروپا رابطه خاصی دارند و ما تیمی هستیم که بیشترین قهرمانی را در تاریخ این تورنمنت به دست آورده ایم. در چند سال گذشته توانستیم تیم های بزرگ را حذف کنیم و قهرمان شویم و امسال تیم های بزرگ را حذف کردیم. ما به فینال راه پیدا کردیم. به خصوص منچستریونایتد، همه فکر می کردند که ما حذف می شویم، اما موفق شدیم.

مندیلیبار کمبود تجربه خود را با اشتیاق فراوان جبران می کند
تجربه تا حدودی فایده دارد. گاهی می توان با پرشور بودن مکان را با تجربه پر کرد و مندیلیبار از این نظر چیزی کم ندارد. او روزهای درخشان و غیرمنتظره ای را پشت سر گذاشته و کم تجربه نیست. او را هم آرام و هم هیجان زده دیدم. هواداران سویا امسال متضرر شده اند و ما سرمربی ای داریم که هرگز با چنین فرصت بزرگی روبرو نشده است. امیدوارم لیگ اروپا را ببریم زیرا به دلایل زیادی شایسته آن هستیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سویا که امسال فصل سختی در لالیگا را با سرمربی جدید خوزه لوئیس مندیلیبار پشت سر گذاشت، به فینال لیگ اروپا راه یافت و فردا مقابل شاگردان مورینیو شانس قهرمانی اروپا را دارد.

پپه کاسترو، رئیس باشگاه سویا، در آستانه دیدار تیمش با رم در فینال لیگ اروپا، برای حریفان ایتالیایی آواز خواند و گفت سویا با حذف بزرگترین تیم های اروپایی به این مرحله رسیده است.

کری رئیس سویا برای مورینیو و تیمش

فردا شاهد بیشترین حضور هواداران سویا در فینال اروپا خواهیم بود
13000 هوادار سویا فردا در ورزشگاه بوداپست ما را تشویق خواهند کرد. بیشترین هواداران ما در فینال لیگ اروپا خواهد بود. طرفداران بیشتری می توانستند بیایند، اما قانون عرضه و تقاضا را فراموش نکنید. وقتی قیمت بلیت بالاست، بسیاری از مردم توانایی خرید بلیط را ندارند. امیدوارم با قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آنها را خوشحال کنیم.

این اولین قهرمانی سویا در اروپا نخواهد بود. این تیم رکورددار قهرمانی در این مسابقات است. رئیس باشگاه در آستانه بازی فردا از تاریخچه تیمش در لیگ اروپا صحبت کرد و خاطرنشان کرد سویا با حذف غول های اروپایی از جمله منچستریونایتد به فینال رسیده و امسال شایسته قهرمانی بود.


سرویس خبر شماره: 1940996
09 ژوئن 1402 ساعت 21:24 |
1K |

0نقطه نظر