کری ستاره رم برای لورکوزن: رکورد آنها را خواهیم شکست!


سرویس خبر شماره: 2017824
10 مه 1403 در 05:44
9.7 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

تامی آبراهام می گوید رم اولین تیمی خواهد بود که در این فصل بایرلورکوزن را شکست می دهد.

کری ستاره رم برای لورکوزن: رکورد آنها را خواهیم شکست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های ناپل و رم عصر امروز در چارچوب سری آ به تساوی 2-2 دست یافتند که این دیدار تا دقایق پایانی با برتری 2-1 به سود ناپل ادامه داشت تا تامی. آبراهام که ماه ها به دلیل مصدومیت غایب بود، موفق شد با ضربه سر دروازه ناپل را باز کند و یک امتیاز برای تیمش به ارمغان بیاورد.

آبراهام آخرین بار سال گذشته در این مرحله از فصل برای رم بازی کرد و سپس به دلیل مصدومیت رباط صلیبی چند ماه از حضور در این تیم محروم شد.

2016099

او در مصاحبه بعد از بازی خود اعتراف کرد که ماه ها منتظر این لحظه بوده و برای به دست آوردن آن لحظه شماری می کند. او در مصاحبه با دازن گفت: “از اول سال رویای این لحظه را داشتم که از یک مصدومیت شدید بیرون آمدم.” امروز خوشبختانه توپ وارد دروازه شد و من حتی با هم تیمی هایم و خانواده ام جشن می گیریم. اگرچه ما فقط یک تساوی گرفتیم، نه یک برد.”

همچنین از آبراهام در مورد بازی نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل بایرلورکوزن رم پرسیده شد و او پاسخ داد: “بازی خوبی خواهد بود، من چالش ها را دوست دارم.” بایرلورکوزن سزاوار احترام زیادی است، آنها کار فوق العاده ای انجام داده اند، اما ما می خواهیم کسی باشیم که شکست ناپذیری آنها را بشکنیم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی