“کفش جدید؟” – بازیکنان لیورپول قرارداد جدید تایلر مورتون را تبریک گفتند – باشگاه لیورپول

از جمله کسانی که به مورتون بابت قرارداد جدیدش تبریک گفتند، اندی رابرتسون بود که نظرش را داد: «دوست دارم پسرم، کفش جدید؟» در اشاره به مربی هایی که هنگام ژست گرفتن پس از امضای قراردادش در مرکز آموزشی AXA پوشیده بود.

استفان باجستیچ که از قرضی مورتون در بلکبرن با موقعیت‌های خودش در تیم اصلی لیورپول سود برده است، از جمله افرادی بود که به او تبریک گفت، کاید گوردون، بابی کلارک، هاروی دیویس و کانر بردلی که به صورت قرضی در لیورپول نیز شکوفا شده است. لیگ فوتبال در این فصل.

او گفت: “فکر می کنم فیزیک بدنی برای من مهم است.” Liverpoolfc.com.

یورگن کلوپ و چند بازیکن لیورپول از مورتون در کمپین موفقیت آمیز فصل گذشته او برای این باشگاه به شدت صحبت کردند.

من به آن نیاز داشتم تا بیرون بروم و از بازی پاهایم لذت ببرم – شکست بخورم و فقط از جنبه خشن بازی لذت ببرم. من این کار را انجام داده ام و به خوبی با آن کنار آمده ام.

تایلر مورتون 2K1GC2P بلکبرن روورز در جریان مسابقه Sky Bet Championship در ایوود پارک، بلکبرن.  تاریخ تصویر: سه شنبه 13 سپتامبر 2022.

وقتی از مورتون پرسیده شد که از دوران حضورش در بلکبرن چه سودی برده است، مورتون گفت که احساس می کند توانسته جنبه فیزیکی بازی خود را توسعه دهد.

مورتون در آخرین پست خود در اینستاگرام گفت که لیورپول باشگاهی است که برای او “همه چیز” معنی دارد و از کسانی که او را در مسیر درست راهنمایی کرده اند برای حمایتشان تشکر کرد.

هافبک 20 ساله که در این فصل با بلکبرن در چمپیونشیپ به صورت قرضی ثمربخش است، حالا قرارداد بلندمدت لیورپول را روی کاغذ آورده است.

جردن هندرسون و کائویمهین کلهر از دیگر بازیکنان ارشد لیورپول بودند که بهترین آرزوهای خود را به اشتراک گذاشتند و هاروی الیوت که رابطه نزدیکی با مورتون برقرار کرده بود، اظهار داشت: «لایقش هستی برادر».

شفیلد، انگلستان - سه‌شنبه، 27 سپتامبر 2022: هاروی الیوت (L) و تایلر مورتون از لیورپول پس از بازی دوستانه بین‌المللی بین زیر 21 سال انگلیس و زیر 21 سال آلمان در برامال لین.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

فکر می‌کنم در سال‌های اخیر به دلیل قد و قامتم و مواردی از این دست، در این مورد زیر سوال رفته‌ام. اما فکر می کنم به خوبی با آن کنار آمدم.

و این واقعیت که او در اواسط این فصل قرارداد جدیدی امضا کرده است نشان می دهد که او در صف فرصت های بیشتری در سال های آینده است.

با 28 بازی در این فصل، از جمله 22 بازی، تمرکز مورتون برای بقیه فصل بر کمک به بلکبرن برای صعود از چمپیونشیپ خواهد بود، در حالی که تیم جان دال توماسون در حال حاضر در رده سوم جدول قرار دارد.



https://www.thisisanfield.com/2023/01/new-shoes-liverpool-players-congratulate-tyler-morton-on-new-contract/ منبع:

اکنون به عنوان یک فوتبالیست در حال رشد هستم و به دنبال ادامه پیشرفت هستم.

پس از اینکه لیورپول روز چهارشنبه قرارداد جدید تایلر مورتون را تایید کرد، تعدادی از هم تیمی های او از فرصت استفاده کرده و در شبکه های اجتماعی به او تبریک گفتند.