کلاسیک برای فراموشی؛ کارلتو تخریب تاکتیکی

کریم بنزما برای رئال غایب بود و کارلو آنچلوتی نشان داد که نمی تواند بدون بهترین بازیکن تیمش بازی کند. او ترجیح داد تیمش را بدون گلزن و با 9 تقلب وارد زمین کند و این اولین اشتباهش بود. وینسیوس و رودریگو در خط حمله بودند، در حالی که رودریگو در تمام فصل فقط دو گل به ثمر رساند که هیچ کدام در لالیگا نبودند.

رئال مادرید در شبی که تصورات اشتباه مربی اش رخ داد، بازی مقابل بارسا را ​​به بدترین شکل ممکن باخت.

منبع: مارکا



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ال کلاسیکو شب گذشته برای رئال یک بازی فراموش نشدنی بود. تا زمانی که توپ در بازی بود و بازی ادامه داشت، فقط یک تیم در زمین حضور داشت و آن رئال مادرید نبود.

تغییرات بعدی منجر به روند کمی بهتر برای رئال شد، اگرچه واقعاً مشخص نیست که آیا این به بازنشستگی بارسا بود یا ایده های آنچلوتی.

در نهایت رئال حتی می تواند خوشحال باشد که گل های بیشتری دریافت نکرده و این شکست تحقیرآمیزتر نبوده است. رئال باید در ادامه لالیگا به اتلتیکو و سویا برود، کی گفته قهرمانی لالیگا تمام شده است؟ معلوم است که تمام نشده، بوی تعفن می دهد.

ناچو در نیمه اول مدافع چپ رئال بود و در صحنه گل ابتدایی به راحتی با سرعت و تکنیک دمبله از او رد شد. ستاره فرانسوی پاس داد و اوبامیانگ با ضربه سر دروازه آلابا را باز کرد. آلابا روی گل دوم و کرنر دمبله ماند و آراوخو گلزنی کرد. آلابا در نیمه دوم به نیمه چپ رفت و نشان داد که حتی بهتر از فرلند مندی، مدافع چپ ثابت رئال است.

با این حال، بدترین اشتباه آنچلوتی در اوایل نیمه دوم رخ داد، زمانی که او سه سیو برای تیمش انجام داد. با گذشت زمان، کارلو آنچلوتی ثابت کرد که داوید آلابا در دفاع چپ بهتر از دفاع میانی است. او یکی از مقصران دو گل اول بارسا بود.


سرویس خبر شماره: 1816300 |
01 فروردين 1401 ساعت 15:50 |
1,210 امتیاز خبر|

0نظرات

قهرمانی قطعی نیست

برنامه کارلتو از همان ابتدا استفاده از ضدحملات بود و تا دقیقه 35 بازی با برتری 0-1 بارسا، وینیسیوس می توانست روی یکی از این ضدحملات گلزنی کند، اما ترجیح داد مقابل تراشتگن صحبت کند و پنالتی بگیرد. . . ، سلاحی که جواب نداد. آنچلوتی همچنین بهترین هافبک خود، لوکا مودریچ را به خط حمله منتقل کرد تا 9 کاذب تیمش باشد، موقعیتی بی سابقه برای او.