کلانتری: قول دغیانوس فحش دادن است؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایوب کلانتری در جریان رویارویی با پیکان از زمین مسابقه اخراج شد و از این موضوع بسیار ناراحت است و معتقد است که کارت زرد دوم باید بخشیده شود. وی درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: به لطف داور مسابقه جنجالی شد. ما فوتبال روانی خوبی ارائه می کردیم، اما از زمانی که آقای گنجی این کار را انجام داد. بازی نتوانست به روال قبلی بازگردد. در حال غلت زدن در بازی بودیم، موفق شدیم و آنچه را که تمرین کرده بودیم انجام دادیم، اما داور اجازه نداد به کارمان ادامه دهیم. یکی دو هفته محروم میشه و باز همون آش و همون کاسه!
وی ادامه داد: من قانون داوری را نمی دانم اما در گزارش داوری آمده است که وقتی داور کارت را از جیبش در می آورد; او باید کارت بدهد و اجازه ندارد دوباره آن را در جیبش بگذارد. خیلی دلم می خواهد بهترین برنامه فوتبال صحنه درگیری را به طور کامل نشان دهد. 11 بازیکن پیکان روی سر داور ریختند و من خودم را بین داور و تیربازان قرار دادم تا درگیری پیش نیاید. داور به من گفت برو وگرنه تا اونجا بمونم بهت کارت میدم. من با هیچ کس و هیچ چیز بحث نکردم. به داور گفتم چرا به من کارت می دهی؟ گفت چون بازیکن حریف را هل دادی.

هافبک نساجی درباره اعلام پنالتی توسط داور و سپس عقب نشینی از نظرش؛ وی توضیح داد: داور صحنه را دید و پنالتی اعلام کرد. صورت بازیکن ما پاره شده بود. صورت او ضربه خورد اما داور باز هم پنالتی را برگرداند و به هیچکس از پیکان کارت نداد. یکی کشید، دیگری هل داد، یکی خود را روی زمین انداخت. داور با کمک داور چهارم مشورت کرد و پنالتی را اعلام کرد. کمک داور چطور تشخیص داد که از فاصله 50 متری پنالتی نیست؟ می گویم چرا به من کارت دادی که بازیکن حریف را هل دادی و دیروز شنیدم که گفت فحش دادم! آیا قول داغیانوس برای قسم خوردن است؟ چه کسی می خواهد مسئولیت اشتباهات داوری 4 هفته اخیر را بپذیرد؟ بعد می آیند می گویند فلان مربی طرفدار ندارد. مطهری از ساعت 14 به تمرین می آید و برنامه ریزی می کند و به دلیل اشتباهات داوری تیمش باید اینجا روی میز باشد. اگر در بازی با سپاهان دروازه بان حریف در دقیقه 30 اخراج می شد یا اگر من در این بازی اخراج نمی شدم و داور پنالتی می گرفت همه چیز عوض می شد. وقتی یک یا دو بار خطا رخ می دهد، سهوی است، نه بیشتر. به دلیل اشتباهات داوری علیه نساجی روی آقای مطهری فشار وارد می شود. بدون آن اشتباهات مقابل نساجی، همه می گفتند مطهری بهترین مربی ایران است، اما خط بین بهترین و بدترین را داور تعیین می کند. من تا به حال نام آقای گنجی را نشنیده بودم و فکر نمی کنم تا به حال قضاوت کرده باشد.
این بازیکن در ادامه صحبت های خود می افزاید: چرا داور به خاطر بازیکنان پیکان از تصمیم خود عقب نشینی می کند؟ چرا کمک داور در دقیقه 15 گفت ایوب کلانتری اخراج می شود و آقای مطهری هم شنید. با بازیکن حریف در زمین خودمان جلسه داشتم. تعادلم را از دست دادم و زمین خوردم و داور گفت: «چون اشتباه کردی. اخراجت میکنیم آیا انسان در کشور خود امکان سازش دارد؟ به یک استان چه می خواهند بگویند؟ مازندران با این همه مردم باید ناراحت شود و خونریزی کند؟ بعضی چیزها عادی نیست.
کلانتری یادآور شد: با مسئولان باشگاه صحبت کردم تا به کمیته داوران نامه نگاری کنند. من مطمئنم داور اشتباه کرده و باید کارت من را پس بدهد، چرا باید در این همه جمعیت کارت زرد بگیرم؟ در زمان اخراج من گفت بازیکن حریف را هل دادی در حالی که من جدا شدم و بعدا گفت فحش داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1841595
10 سپتامبر 1401 در 5:17 ب.ظ
5.8K |

2نقطه نظر

ایوب کلانتری می گوید قصد داشت داور را از بازیکنان پیکان جدا کند که در همان زمان اخراج شدند.

    کلانتری: قول دغیانوس فحش دادن است؟