کلوپ: انتقاد از نونس و هالند خیلی زود شروع شد

کلوپ با ابراز رضایت از شرایط تیمش ادامه داد: از قدرت و کیفیت بازیکنانم راضی هستم اما مصدومیت داریم، راه حل های زیادی برای حل این مشکل وجود دارد، یکی از آنها حضور در بازار نقل و انتقالات است اما تنها زمانی معنا پیدا می کند که بازیکن مناسب را به خدمت بگیرید. در غیر این صورت، راه حل مناسب را می توان در تیم پیدا کرد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور نونز و هلند در لیگ برتر انگلیس توجه زیادی را به این دو بازیکن جوان جلب کرده و عملکرد آنها را زیر ذره بین قرار داده است.
نونز هفته گذشته به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و در تساوی 2-2 مقابل فولام گلزنی کرد. این در حالی است که هلند در هفته اول رقابت های لیگ انگلیس نیز دو گل برای سیتی به ثمر رساند اما در این هفته موفق نتوانست مقابل بورنموث گلی به ثمر برساند.
کلوپ درباره ستاره جوان تیمش به اسکای اسپورت گفت: “پنج هفته پیش که ما پیش فصل را شروع کردیم، او اولین بازی خود را انجام داد و به گفته دیگران خیلی خوب نبود. از نظر ما، اینطور نبود، اما دیگران خیلی سریع شروع به قضاوت کردند، تصور کنید اگر کسی این کار را با ما انجام دهد و بعد از روز اول کار بگوید که اینجا جواب نمی دهید، برو خانه، ما دیگر نمی خواهیم شما را ببینیم! شانس دوم.”


سرویس خبر شماره: 1838429
آگوست 24, 1401 @ 1:54 PM
1.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است که منتقدان برای قضاوت ارلینگ هالند و داروین نونز خیلی زود عمل کرده اند.

سرمربی لیورپول در مورد عملکرد این باشگاه در بازار نقل و انتقالات گفت: اگر او بازیکن خوبی باشد و ما فرصت جذب او را داشته باشیم، این کار را انجام می دهیم، اما فکر نمی کنم بازیکنی را بخریم چون زیاد صحبت کرده ایم. و به نظر نمی رسد که این اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به عملکرد بهتر این بازیکن گفت: اکنون همه می گویند که او مهاجم خوبی است، البته او برای ما مهاجم خوبی است، بسیار سرزنده و پرانرژی است و قدرت بدنی زیادی دارد و با اعتماد به نفس بیشتر می تواند احساس کند. در این محیط جدید امن تر است، اما نمی توان انتظار داشت که یک بازیکن از ابتدا با تمام وجود بازی کند.”
سرمربی آلمانی با مقایسه وضعیت هلند با نونز اضافه کرد: “واقعا جالب است زیرا هلند نیز با چنین شرایطی روبرو شد. ما یک هفته قبل از شروع فصل در منچسترسیتی بازی کردیم و همه در این فکر بودند که آیا هلند هنوز هم می تواند باشد. یک هفته در فوتبال مثل ده سال است!