کلوپ: بارسا چگونه بازیکنانی را که پول ندارد می‌خرد؟


سرویس خبر شماره: 1838489
آگوست 24, 1401 @ 6:28 ب.ظ
1.9 هزار |

2نقطه نظر

من واقعا نمی فهمم

یورگن کلوپ نیز به جمع معترضان به سیاست مالی باشگاه بارسلونا پیوسته است.

کلوپ در این خصوص گفت“من به دلایل مختلف این قضیه را درک نمی کنم. آنها پول ندارند اما بازیکن می خرند. اگر به من بگویند پول نداریم، بازیکن نمی خواهم و ترجیح می دهم زیاد خرج نکنم. به عنوان یک هوادار فوتبال باید بگویم که ماجرای بارسلونا بسیار عجیب است، من فقط یک مورد مشابه در دورتموند را به یاد دارم که یواخیم واتزکه (مدیر اجرایی) برای نجات مالی باشگاه، بخشی از دارایی ها را فروخت از جمله. نام ورزشگاه. نمی‌دانم بارسلونا کسی مثل واتسکه دارد یا نه.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

بارسا موفق به جذب در حالی شد روبرت لواندوفسکی، ژول کوند، رافینیا، آندریاس کریستنسن و فرانک سیز با مشکلات مالی زیادی مواجه شدند و مجبور شدند 25 درصد از حق پخش مسابقات خود و تقریبا 50 درصد استودیو بارسا را ​​برای امضای قرارداد با این بازیکنان بفروشند. بیش از بارسا 850 میلیون یورو از فروش این دارایی ها به دست آورد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا یکی از فعال ترین باشگاه های اروپایی در نقل و انتقالات تابستانی بود و موفق شد پنج بازیکن جدید جذب کند. بیش از 150 میلیون یورو برای خریدهای جدید خرج شده است و بارسا خوشبین است که بتواند چند بازیکن دیگر بخرد.

سیاست های اقتصادی بارسلونا نیز با انتقاداتی همراه بوده است. اخیرا گری نویل (کاپیتان سابق یونایتد)، جولیان ناگلزمن (سرمربی بایرن)، اولی هونس (سرمربی سابق بایرن) و توماس توخل (سرمربی چلسی) به این قرارداد اعتراض کرده اند و امروز یورگن کلوپ، سرمربی – رهبر لیورپول، به گروه خود اضافه شدند. .