کلوپ با گابری ویگا هدف لیورپول در مورد انتقال احتمالی صحبت کرده است

ایاگو آسپاس، مهاجم سابق آنفیلد و هم تیمی کنونی اش به دلیل “میل، اشتیاق” و “کیفیت” او مورد ستایش قرار گرفت (از طریق روزنامه گاردین، این بازیکن جوان می تواند یک بازیکن آینده نگر عالی برای هافبک لیورپول باشد که به نظر می رسد در تابستان تغییرات اساسی را پشت سر بگذارد.

ESPN اخیراً گزارش شده است که قرمزها از نزدیک این بازیکن 20 ساله را زیر نظر دارند، که اعتقاد بر این است که او نیز مورد توجه آرسنال است (Cadena Ser، از طریق بحث فوتبال) و رئال مادرید (ال ناسیونال).

قرمزها ظاهراً کارت‌های خود را محکم روی میز گذاشته‌اند – اکنون این به گوهر اسپانیایی رسیده است که تصمیم بگیرد آیا او به همان اندازه مشتاق است که کلوپ را به همراهی او به مرسی ساید بیاورد یا خیر.

بیشتر بخوانید: لیورپول می تواند کودتای فابینیو را با حرکت به سمت جواهری جام جهانی که قبلا پیتزا می فرستاد، تکرار کند.

خروجی اسپانیایی ال ناسیونال اکنون به‌روزرسانی دلگرم‌کننده‌تری را به اشتراک گذاشته است و بیان می‌کند که کلوپ به ویگا از تمایل لیورپول برای پرداخت بند فسخ 40 میلیون یورویی (35 میلیون پوند) اطلاع داده است.

آمادگی آشکار قرمزها برای برآورده کردن بند آزادسازی سلتا برای این بازیکن 20 ساله نشان می‌دهد که آنها چقدر برای تحقق این امر جدی هستند و با توجه به اینکه بازیکنانی مانند آرسنال و رئال مادرید نیز در کمین هستند، زمان می‌تواند برای این بازیکن مهم باشد. تشدید رقابت نقل و انتقالات

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

گفته می شود یورگن کلوپ با گابری ویگا، هدف نقل و انتقالات لیورپول در مورد انتقال احتمالی به آنفیلد صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: “گاهی …” – هدف لیورپول به علاقه نقل و انتقالات پاسخ می دهد. فن دایک او را از نزدیک خواهد دید

در میان تعداد فزاینده گزارش های نقل و انتقالاتی مربوط به ویگا و لیورپول، این یکی می تواند قوی ترین شاخص را در مورد احتمال تحقق این شایعه در نهایت ارائه دهد.

اگر ادعاهای ال ناسیونال درست باشد و کلوپ واقعاً با این بازیکن تماس شخصی برقرار کرده باشد، این می تواند بزرگترین دومینویی باشد که تاکنون در این داستان سقوط کرده است.

سرمربی قرمزها شخصاً با این بازیکن و ایجنتش صحبت کرده است و باشگاه آنفیلد آماده است در صورتی که هدف نقل و انتقالات آنها نشان دهنده تمایل او برای انجام این حرکت باشد، حمله کند.

روزنامه نگار ژاک تالبوت همچنین نام بازیکن جوان سلتاویگو را به عنوان یکی از چندین هافبک در رادار FSG قبل از پنجره نقل و انتقالات تابستانی بررسی کرد (از طریق @jac_talbot در توییتر).



https://www.empireofthekop.com/2023/03/22/klopp-spoken-gabri-veiga-liverpool-transfers/ منبع: