کلوپ: بدون وکیلم در مورد چلسی صحبت نمی کنم!

بازی های سخت مقابل اورتون، رئال و نیوکاسل“من هرگز نگران برنامه مسابقات نیستم. ما باید از زمانی که در اختیار داریم برای ارتقای سطح بازی خود استفاده کنیم تا بتوانیم فوتبال مورد علاقه خود را بازی کنیم.”

یورگن کلوپ در واکنش به هزینه های بالای چلسی برای نقل و انتقالات زمستانی، گفت که چنین چیزی را درک نمی کند و بدون وکیلش در مورد آن صحبت نمی کند.

کلوپ: بدون وکیلم در مورد چلسی صحبت نمی کنم!

لیورپول فردا در ولورهمپتون بازی دارد و یورگن کلوپ در کنفرانس خبری آن بازی گفت:“ما به خوبی ولورهمپتون را می شناسیم و آنها ما را به خوبی می شناسند. ما دو بار در مرحله حذفی با آنها بازی کرده ایم و در نهایت صعودمان را کسب کرده ایم. من انتظار ندارم بازی فردا خیلی متفاوت باشد. قطعاً تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت. و ما باید تلاش کنیم تا به عنوان برنده از زمین بیرون بیاییم. ما به شدت به آن سه امتیاز نیاز داریم.”

سقوط عجیب محمد صلاح:صلاح اعتماد به نفس خود را از دست نداده است و این برای همه مهاجمان اتفاق می افتد. او اکنون در بهترین فرم خود نیست و فقط گل نخوردن برای مدتی باعث می شود شک و تردید در مورد شما بیشتر شود. صلاح انگیزه و اعتماد به نفس بالایی دارد و رکوردهای زیادی را شکسته است.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از 19 بازی، لیورپول در رده نهم قرار دارد و با فاصله 21 امتیازی با آرسنال صدرنشین، شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد. قرمزها با شکست مقابل برایتون از جام حذفی نیز کنار رفتند و حالا تنها یک شانس برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارند. قرمزها قرار است در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف رئال بروند.

1797931

نقل و انتقالات 300 میلیون یورویی چلسی:من این قسمت از پرونده انتقال را نمی فهمم و ترجیح می دهم بدون وکیلم صحبت نکنم. صحبت از ارقام بالا و تبریک به چلسی برای جذب بازیکنان واقعا خوب و باکیفیت است، اما موضوع این است که من نمی دانم و نمی فهمم آنها چگونه این همه پول برای خرید بازیکن خرج کردند و حتی ممکن است؟ البته من نباید در مورد آن توضیحی بدهم.»

1797138


سرویس خبر شماره: 1868359
14 فوریه 1401 در 5:01 ب.ظ
346 امتیاز خبر

0نقطه نظر

چطور این همه خرید کردند؟

مصدومیت لیورپول:در کل وضعیت بهتر شده است. دیوگو جوتا این هفته یک جلسه کامل با تیم تمرین کرد. فکر می کنم هفته آینده به تمرینات گروهی برگردد. بابی فیرمینو در آستانه بازگشت است. لوئیس دیاز اکنون در حال مسابقه دادن است و چند هفته دیگر تا بازگشت او می گذرد. کوناته در حال حاضر برای تمرین مناسب نیست و ویرجیل فن دایک به بازگشت نزدیک می شود، اما او برای بازی فردا آماده نیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی