کلوپ تایید کرد: غیبت طولانی مدت ستاره لیورپول!


سرویس خبر شماره: 2003548
1 مارس 1402 در 5:46 ب.ظ.
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تایید کرد که دیوگو جوتا به دلیل مصدومیت بیش از یک ماه از میادین دور خواهد بود.

کلوپ تایید کرد: غیبت طولانی مدت ستاره لیورپول!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول قرار است فردا شب در دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف لوتون تاون برود.

در بازی قبلی مقابل برنتفورد، کرتیس جونز، دیگو جوتا و داروین نونس از لیورپول در جریان بازی مصدوم شدند و دیروز مشخص شد که محمد صلاح مصدومیت جدیدی دارد.

یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی فردا درباره مصدومیت تیمش گفت: “بدیهی است که آلیسون بکر، دیوگو با مصدومیت زانو و کورتیس با مصدومیت رباط برای این مسابقه در دسترس نیستند. سپس ما بقیه بازیکنان را در اختیار داریم، ما روز به روز در کنار آنها خواهیم بود، خواهیم دید چه کسی برای این مسابقه آماده است. یا نه ترنت الکساندر-آرنولد و دومینیک سوبوسلای در راه بازگشت هستند اما در تمرینات تیم شرکت نخواهند کرد.

1992903

صفت پرسپولیسلوتون؟

پیچ زیر مجموعهما کاملا به آنفیلد نیاز داریم. این بازی باید شبیه یک بازی اروپایی باشد که در انگلیس برگزار می شود.

صفت پرسپولیسوضعیت کورتیس جونز و دیوگو جوتا؟

پیچ زیر مجموعهدیوگو بیش از یک ماه از میادین دور خواهد بود. و در مورد کرتیس، حتی اگر بخواهم، نمی‌توانم دقیقاً به شما بگویم که او تا کی نخواهد رفت. تا زمانی که 11 بازیکن داشته باشیم، برای بازی بیرون می رویم.

صفت پرسپولیسبازیکنان آکادمی؟

پیچ زیر مجموعهما به خاطر آنها در جایی هستیم که هستیم. ما هنوز گزینه هایی در آنجا داریم، جیمز مک کانل، بابی کلارک، لوئیس کوماس، جیدن دینز قطعا استعدادهای بزرگی هستند و خواهیم دید که چه کاری می توانیم انجام دهیم. برای فردا برنامه ریزی می کنیم.

صفت پرسپولیسطرفداران؟

پیچ زیر مجموعههمه کسانی که فردا شب از دروازه آنفیلد عبور می کنند باید مراقب باشند!

صفت پرسپولیسالکسیس مک آلیستر؟

پیچ زیر مجموعهالکسیس برای ما بسیار مهم است، او همیشه همینطور بوده است. من هرگز نشنیدم که بگوید می‌خواهد فوروارد بازی کند یا چیزی شبیه به این. ما بازیکنان را محدود نمی کنیم.

مجله اخبار فوتبال خارجی