کلوپ: سیتی بدون هلند قهرمان لیگ شد

انتخاب بازیکنان زمانی که تیم در هشت روز سه بازی دارد
این هیچ تفاوتی با موقعیت های مشابه ندارد. شما باید به همه چیز توجه کنید و بهترین تیم ممکن را بسازید. ما باید جلو برویم. این برنامه ماست که تلاش می کنیم انجامش دهیم.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در آستانه دیدار فردای تیمش با منچسترسیتی گفت مصدومیت ارلینگ هالند و غیبت او در لیست سیتی تغییر چندانی در بازی لیورپول نخواهد داشت.

کلوپ: سیتی بدون هلند قهرمان لیگ شد

عملکرد ضعیف لیورپول در برابر حریفان ضعیف تر
توضیحات زیادی برای شکست ها وجود دارد. بازی مقابل فارست و بورنموث بسیار متفاوت بود، اما باید هر دو بازی را می بردیم. در گذشته که مقابل چنین تیم هایی مشکل داشتیم، مشکل ما حفظ توپ بود. اکنون از این نظر پیشرفت کرده ایم، اما در پایان با مشکل مواجه هستیم و وقتی عقب می افتیم واکنش ما درست نیست.

هفته بزرگی برای لیورپول در پیش است
این هفته مثل هفته های لیگ قهرمانان است. من بسیار هیجان زده هستم. ما فریب نمی خوریم و می دانیم که آخرین بازی ما مقابل رئال بازی خوبی نبود. قبل از آن هم بازی با بورنموث خوب نبود. اما یک بازی قبل از آن، ما در کلاس جهانی بودیم. باید مثل همین بازی کار کنید و به دو بازی بعدی واکنش نشان دهید.

آخرین وضعیت دو مصدوم مهم لیورپول: دیاز و نونز
لوئیس دیاز برای دقایقی در تمرین ما شرکت می کند. بازگشت او عالی است، اما نونز امروز با ما تمرین نمی کند. این هفته اولین حضور او را در تمرینات تیمی داشتیم و هفته آینده زمان تمرین او را افزایش خواهیم داد. او در مراحل پایانی بازگشت خود است و ما بسیار خوشبین هستیم.

آیا راهپیمایی فیفا برای لیورپول خوب بود؟
بله، برای من چند روزی بود که بدون آنالیز این مسابقه زندگی می کردم. بازی دوم ما مقابل رئال مادرید آن چیزی نیست که از خودمان انتظار داریم. تیمی که مقابل آنها بازی می کند ممکن است شکست بخورد، اما ما باید بهتر از این کار می کردیم.

از دیگر اتفاقات مهم در بازی فردا دو تیم مصدومیت ارلینگ هالند، گلزن منچسترسیتی و احتمال غیبت او در بازی فردا است. یورگن کلوپ در کنفرانس خبری خود به این موضوع اشاره کرد و گفت غیبت هالند تغییر چندانی در برنامه های تاکتیکی او برای این بازی نخواهد داشت.

1837320

داروین این هفته دو یا سه روز نتوانست تمرین کند. اما او دیروز با ما تمرین کرد. او اکنون برای تیم در دسترس است.

نظر کلوپ در مورد دیدار با منچسترسیتی
بازی بسیار مهم است. بازی این دو تیم چند سالی است که اهمیت زیادی دارد و این دیدار هم مثل همه سال های قبل است. می دانیم چه بازی بزرگی است و چه هفته بزرگی در پیش داریم. سیتی آنقدر بزرگ است که همه حواسمان باید به بازی فردا باشد و نمی توانیم به بازی های دیگرمان فکر کنیم.

لیورپول عادت دارد در پایان فصل از قدرتی به قدرت برسد
بله، از نظر تاریخی ما در پایان فصل قوی‌تر هستیم. سال گذشته تقریباً چهار جام کسب کردیم. اما این فصل خیلی زود کورس قهرمانی را ترک کردیم. بارها و بارها شده است، این واقعیت است. اکنون یکی از اهداف ما ممکن است این باشد که مطمئن شویم در جمع چهار تیم برتر هستیم. وضعیت فعلی ما جالب نیست، اما این هدف ممکن است.

با توجه به رقابت تنگاتنگ و نفس گیر تیم های لیورپول و منچسترسیتی در چند فصل اخیر لیگ برتر، بازی های دو تیم اکنون به یک رقابت کلاسیک در فوتبال انگلیس تبدیل شده است. البته امسال شرایط لیورپول نسبت به فصول گذشته متفاوت است و شاگردان کلوپ در حال حاضر از کورس چمپیونشیپ خارج شده اند و به عنوان تیم جدول ششم به مصاف سیتی می روند.

آیا مصدومیت هلند برنامه یورگن کلوپ برای دیدار با سیتی را تغییر داده است؟
نه زیاد. وقتی برای مسابقه آماده می شوید، همه چیز را طوری طراحی می کنید که از رسیدن پاس نهایی به مهاجم هدف جلوگیری کنید. دقیقاً اینجاست که ارلینگ وارد می شود. هلند یک مهاجم کامل است، اما سیتی نیز بدون مهاجم پیروز شد. اما ما همچنین می دانیم که هرگز نمی توان 100٪ مطمئن بود که آیا یک بازیکن بازی می کند یا نه.


سرویس خبر شماره: 1898381
11 آوریل 1402 @ 5:55 بعد از ظهر
12.6 هزار |

6نقطه نظر

واکنش لیورپول به عقب افتادن در طول مسابقات
وقتی تیم در بازی است، ما تیم قدرتمندی هستیم، اما مشکل اینجاست که باید کاری کنیم که همیشه در بازی باشیم. وقتی اتفاق بدی می افتد و عقب می افتیم باید بهتر واکنش نشان دهیم. بله، این چیزی است که باید روی آن کار کنیم.

1837321



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول فردا راهی منچستر می شود تا یکی از مهم ترین بازی های این فصل را مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد انجام دهد.