کلوپ: وظیفه ما اکنون جمع آوری امتیاز است

بازی با برایتون
برایتون قبلا عملکرد خوبی داشت و حالا آنها یک سرمربی جدید دارند که بازی مقابل آنها هیجان انگیز است. سرمربی جدید برایتون بسیار شجاع و چشمگیر است و ایده های فوتبالی او با سبک بازی برایتون مطابقت دارد. نمی دانیم چه انتظاری داشته باشیم، اما مطمئن هستیم که با تیم بسیار خوبی بازی می کنیم.


سرویس خبر شماره: 1845857
8 مه 1401 ساعت 5:30 ب.ظ.
190 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول پس از وقفه نسبتا طولانی ناشی از مرگ ملکه و برگزاری بازی های داخلی، فردا به رقابت های لیگ برتر بازمی گردد. شاگردان یورگن کلوپ فردا هفتمین بازی خود در لیگ برتر را مقابل برایتون در آنفیلد برگزار می کنند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در آستانه دیدار فردای تیمش با برایتون در نشست خبری شرکت کرد.

کلوپ: وظیفه ما اکنون جمع آوری امتیاز است

یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل برایتون شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آخرین بازی لیورپول در لیگ برتر با تساوی بدون گل مقابل اورتون بود. قرمزها در ادامه دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا برگزار کردند که در بازی رفت با نتیجه 4-1 مغلوب ناپولی شدند و در بازی بعدی موفق شدند آژاکس را با نتیجه 2-1 شکست دهند. بازی های لیورپول مقابل ولوز و چلسی نیز به دلیل مرگ ملکه به تعویق افتاد.

تاثیر جام جهانی
من واقعا نمی دونم. مشکل اینجاست که برگزاری تورنمنت در اواسط پاییز باعث می شود بچه هایی که در جام جهانی بازی می کنند یک هفته بعد به تیم ملحق شوند تا در لیگ بازی کنند. امسال فصل خیلی طولانی در پیش داریم و اصلا شرایط خوبی نیست.
شش هفته آینده برای ما بسیار مهم است. فصل را آن طور که می خواستیم شروع نکردیم. بعضی چیزها قابل توضیح است و بعضی از اشتباهات و ضعف های ما توجیهی ندارد. وظیفه ما در حال حاضر جمع آوری هر چه بیشتر امتیاز است. روزهای سختی در پیش است. اگر بچه ها سالم بمانند، تیمی داریم که می تواند این برنامه شلوغ را مدیریت کند.

مصدومیت اندرو رابرتسون
اندی خوب است. او برای مدت طولانی نخواهد رفت. اندی به تازگی شروع به دویدن در محل تمرین ما کرده است، اما نمی دانیم هفته آینده دوباره او را خواهیم دید یا تا دو هفته دیگر.

وضعیت مصدومیت لیورپول
ما رابرتسون، کورتیس، آکسلید و نبی کیتا نداریم. نبودشان قطعی است. اما دیاز، جوتا و نونز می توانند بازی کنند. اگرچه آنها از تیم های ملی خود بازگشته اند، اما مشکلی برای حضور در زمین برای لیورپول ندارند.



مجله اخبار فوتبال خارجی