کلوپ: گل دقیقه 98 بهترین پاسخ به اتلاف وقت حریف است


سرویس خبر شماره: 1841504
10 سپتامبر 1401 در 02:05
5.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پس از پیروزی 2-1 لیورپول مقابل نیوکاسل، یورگن کلوپ از زمان از دست دادن تیم میهمان انتقاد کرد و گفت که گل دقیقه 98 بهترین پاسخ به تصمیم نیوکاسل بود.

کلوپ: گل دقیقه 98 بهترین پاسخ به اتلاف وقت حریف است

سختی بازی مقابل نیوکاسل
بهترین زمان ممکن برای زدن گل پیروزی و پیروزی در این بازی دقیقه 98 بود. مسابقه سختی بود. یک بازی پرشور در برابر حریف تهاجمی. بالا بردن سرعت بازی مقابل چنین حریفی واقعا سخت است. در نیمه اول شرایطی پیش آمد که واقعا نمی دانستیم چه کار کنیم. باید آرامش خود را حفظ می کردیم. این رمز موفقیت مقابل چنین تیمی است.

گل کاروالیو
وای گل پسری بود که امروز تولدش بود. کاروالیو تنها چند هفته است که در جمع ما حضور دارد و امروز دومین گل خود را به ثمر رساند. او پسر بی نظیری است و به بازیکنی بسیار مهم برای ما تبدیل شده است. او به این لحظه نیاز داشت. بیش از هر چیز دیگری، گلزنی به بازیکنان جدید کمک می کند تا در تیم مستقر شوند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول در هفته پنجم لیگ برتر در خانه به مصاف نیوکاسل رفت و با وجود شکست یک بر صفر مقابل حریف در نیمه دوم، در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند. توقف بازی. و در سال 98 با گل کاروالیو، ستاره جوانی که در تابستان به این تیم پیوست، موفق شد به پیروزی برسد و سه امتیاز گرانبها را در این بازی کسب کند.

به بازی برگردید و پس از عقب افتادن از حریف پیروز شوید
این بازی سال ها در یادها خواهد ماند. بعید می دانم خیلی ها باور داشته باشند که می توانیم در ثانیه های آخر ورق را برگردانیم. اما امشب نشان دادیم که هنوز هم می توانیم این کار را انجام دهیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تایم اوت نیوکاسل
ما در دقیقه 98 به گل رسیدیم و این بهترین پاسخ به از دست دادن وقت آنها بود.