کلوپ یکی از ستاره های لیورپول را که دوست دارد با او به تعطیلات برود نام می برد

یورگن کلوپ از الکس اوکسلید چمبرلین ادای احترام کرده است، زیرا این بازیکن 29 ساله آماده می شود تا پس از پایان قراردادش در پایان ماه، باشگاه را ترک کند.

ستاره سابق ساوتهمپتون و آرسنال در بین هواداران قرمزها محبوبیت زیادی دارد، اما دوران حرفه ای او در آنفیلد از زمان ورودش از توپچی ها در سال 2017 به دلیل مصدومیت ها با مشکل مواجه شده است و بنابراین تصمیم گرفته شد که دوران حضور او در مرسی ساید فراتر از تابستان تمدید نشود.

تاکتیکیست آلمانی ما به شوخی گفت که شماره 15 ما تنها بازیکنی از تیمش خواهد بود که با ابراز “عشق” خود به ملی پوش انگلیسی، او را برای تعطیلات انتخاب می کند.

“Ox یک مرد فوق العاده است، یک مرد کاملاً فوق العاده،” کلوپ گفت Liverpoolfc.com. حالا با Ox این مایه شرمساری بزرگتر است، گاهی اوقات با بازیکنان چگونه است – او بارهای فوق العاده ای را در اینجا داشت و اکنون در پایان من تقریباً مطمئن هستم که او 100 درصد خوشحال نیست و من می توانم این را قطعا درک کنم.

اما لحظه‌ای که به ذهن من می‌رسد، کمی زمان اینجا را توصیف می‌کند، اما خوب بودن او را نیز توصیف می‌کند، وضعیت نیمه‌نهایی رم، بازی خانگی که او مصدوم شد. در آن لحظه نمی دانستم چگونه او را جایگزین کنم، صادقانه بگویم – آکس خیلی خوب بود.

همه چیز بود: او به اینجا آمد، گاه به گاه در دفاع کناری آرسنال بازی کرده بود، مطمئناً وینگر، و او به یک شماره 8 مناسب در اینجا تبدیل شد، همانطور که ما می‌خواستیم بازی کنیم – فوق‌العاده پرانرژی، از نظر فنی فوق‌العاده.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) هدف لیورپول با نمایش غیرواقعی مهارت و قدرت، چهار حریف را بامبوزه کرد. تیم کلوپ فاقد این بوده است

اوایل به یاد دارم و اولین جلسات پایانی خود را داشتیم و من نگاه کردم و فکر کردم، او در گذشته آنقدر گل نزد ساعت 10 چون باورنکردنی است!’

بنابراین، او شروع به زدن این گل های فوق العاده در برابر بازی کرد [Manchester] سیتی و در بازی های مهم دیگر. کار کردن با او همیشه باعث خوشحالی واقعی بود، اما باز هم یکی دو مصدومیت بیش از حد باعث ایجاد مشکلاتی شد.

“من او را دوست دارم. یک بار گفتم اگر مجبور باشم بازیکنی را برای رفتن به تعطیلات انتخاب کنم، احتمالاً اولین انتخاب من Ox خواهد بود، زیرا مطمئن هستم که او می تواند این چیزها را به خوبی سازماندهی کند، او تمام دنیا را می شناسد. او احتمالاً می‌تواند همراه با خانمش بلیت‌هایی را برای هر رویداد در انگلستان، شاید اروپا ترتیب دهد، و این کاملاً سرگرم کننده خواهد بود.

او سخنور خوبی است و من تقریباً مطمئن هستم که پس از دوران حرفه ای اش – که امیدوارم برای مدت طولانی ادامه پیدا کند – او در هر جایی در تلویزیون ظاهر خواهد شد. اگر نه، تلویزیون اشتباه بزرگی مرتکب شد!»

سخت است تعجب نکنیم که اگر مصدومیت های متعدد اوکسلید-چمبرلین در لیورپول نبود، چقدر می توانست بهتر باشد.

در طول صعود ما به فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2017/18، ملی پوش انگلیسی قبل از آسیب دیدگی زانو در برابر آ اس رم در نیمه نهایی، به معنای واقعی کلمه قابل بازی نبود.

او قبل از آن در رقابت‌های آن فصل یک گل خیره‌کننده به منچسترسیتی زد – چیزی که کلوپ اذعان داشت خاطره مورد علاقه او از گاو است.

در سن 29 سالگی، هافبک همه کاره هنوز چیزهای زیادی برای دادن دارد و او در ماه های آینده به هر تیمی که تصمیم به پیوستن داشته باشد، یک بازیکن عالی خواهد بود.

ما برای او بهترین ها را برای آینده آرزو می کنیم!

📚 EOTK Insider: دارنده دو مدال طلا که تنها مردی است که در دو نوبت جداگانه برای لیورپول و اورتون قرارداد امضا کرده است.

https://www.empireofthekop.com/2023/06/01/klopp-liverpool-star-holiday-admission/ منبع: