کلوپ یک به‌روزرسانی آمادگی جسمانی هفت نفره را قبل از مسابقه جام حذفی ارائه می‌کند

رئیس در ادامه گفت: “[Arthur Melo] من می گویم خیلی خوب است، بنابراین او زیاد می دود. دو یا سه هفته، فکر می کنم، شاید تا زمانی که بتواند به تمرینات تیم ملحق شود.

این گزارش کاملاً گسترده ای از سوی مدیر ما بود و فقط نشان می دهد که چقدر مشکلات تناسب اندام را تجربه کرده ایم و قبلاً در این فصل داشته ایم.

اختصاصی: به روز رسانی سفیان امرابات برای لیورپول – تک تک کلمات آخرین مصاحبه ما با اناس باخار

فابیو کاروالیو مشخصاً غایب است. او یک چیز کوچک دارد. آیا کسی به من گفت که می تواند امروز تمرین کند؟ فکر نمی کنم، اما شاید او بتواند امروز تمرین کند اما برای آخر هفته 100 درصد آماده نخواهد بود.

پیش از برنامه شلوغ بازی، این بازیکن آلمانی امیدوار است که بسیاری از اعضای تیمش برای پایان کاری کمپین بازگشته باشند و امیدوار است که بتوانند به او کمک کنند تا در رقابت های نقره ای و یک پایان قوی لیگ برتر به او کمک کنند.

“اما برای مدتی خوب به نظر می رسد. بنابراین اکنون یک مصدومیت طولانی مدت بود و او نیاز به آماده سازی مناسب دارد. او بخشی از تمرینات تیمی یا هر چیز دیگری نبود.

لیورپول در حال آماده شدن برای رویارویی با برایتون در جام حذفی است، اما از یورگن کلوپ خواسته شد تا به روز رسانی آمادگی جسمانی هفت بازیکن از تیم فعلی خود را ارائه دهد که همه آنها در مراحل مختلف بازگشت خود هستند.

لوئیس بیشتر طول می کشد، اما دیوگو، بابی و ویرجیل، چند هفته و [then they] می تواند به تمرینات ملحق شود و سپس باید ببینیم که از آنجا چقدر سریع پیش می رود.”

این مرد 55 ساله در گفتگو با رسانه ها به روز رسانی زیر را ارائه کرد: «نزدیکتر، بله، البته نزدیکتر.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) کلوپ “مطمئن نیست” چرا جام حذفی آخر هفته خاص خود را دارد در حالی که برنامه بازی ها بسیار فشرده است و دو بازی لیگ در پیش داریم.

می توانید به روز رسانی مصدومیت کلوپ (از ساعت 3:48) را از طریق تماشا کنید لیورپول اف سی در یوتیوب:

میلی به مدت یک روز در تمرین نبود اما حالش خوب است – هیچ دلیلی برای مصدومیت وجود نداشت. نات سرماخوردگی مناسب و مناسبی دارد.»

https://www.empireofthekop.com/2023/01/27/klopp-seven-man-fitness-update/ منبع: