کلینزمن: هری کین باید به تیمی برود که قهرمان شود

به گزارش “ورش سه”، بحث جدایی کین از تاتنهام از مدت ها پیش مطرح بود و این بازیکن حتی تابستان گذشته برای پیوستن به منچسترسیتی قدمی برداشت.
قرارداد این بازیکن با تاتنهام در تابستان 2024 به پایان می رسد و مسئولان باشگاه امیدوارند با او قرارداد جدیدی امضا کنند اما بعید به نظر می رسد که او حاضر به پذیرش این پیشنهاد باشد.
باشگاه های اروپایی زیادی وضعیت این مهاجم انگلیسی را زیر نظر دارند که جدی ترین آنها بایرن مونیخ است. بسیاری از رسانه ها مدعی شده اند که این باشگاه در تابستان آینده برای جذب این بازیکن تلاش خواهد کرد.
این واقعیت که کین تابستان آینده 30 ساله می شود نیز می تواند باعث شود تاتنهام با فروش او به باشگاه دیگری موافقت کند و از عواید آن استفاده کند.

کلینزمن که سابقه بازی در تاتنهام و بایرن را دارد، در این باره به اتلتیک گفت: “من طرفدار بزرگ هری هستم. در این شکی نیست. همه ما او را در تاتنهام دوست داریم، اما این تصمیمی است که او باید زودتر بگیرد. و یا بعد.”
وی با اشاره به وضعیت فعلی این بازیکن گفت: او می داند که تاتنهام در حال حاضر تیم بسیار خوبی دارد، او یک مدیر تاکتیکی و روحی قوی دارد، بنابراین همه امیدواریم که در نهایت بتواند با او جام را بالای سر ببرد.تاتنهام.
مهاجم سابق تاتنهام افزود: “اما اگر تصمیم به جدایی بگیرد، فکر می کنم هواداران او را ببخشند. زمان آن می تواند تابستان آینده یا تابستان پس از پایان قراردادش با این باشگاه باشد.” او احتمالا به باشگاهی خواهد رفت که شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ دارد اما امیدوارم این اتفاق برای او با تاتنهام بیفتد.”

یورگن کلینزمن، ستاره سابق تاتنهام معتقد است که هری کین باید دیر یا زود این باشگاه را ترک کند.

کلینزمن: هری کین باید به تیمی برود که قهرمان شود


سرویس خبر شماره: 1849984
03 نوامبر 1401 در 01:20 ب.ظ
732

0نقطه نظر



مجله اخبار فوتبال خارجی