کلین شیت آرشا شکوری مقابل هم تیمی هایش!


سرویس خبر شماره: 2020257
21 مه 1403 ساعت 5:00 ق.ظ.
530

0نقطه نظر

تیم جوانان ایران عصر سه شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم هواداران رفت.

کلین شیت آرشا شکوری مقابل هم تیمی هایش!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی نوجوانان ایران که کار خود را با اردوهای انتخابی زیر نظر حسین عبدی و همکارانش آغاز کرده بود، یک دیدار تدارکاتی برای تیم هواداران تهران برگزار کرد.
این دیدار در اواسط اردوی تیم ملی نوجوانان که از هفته گذشته در محمدشهر کرج آغاز شده بود برگزار شد و عبدی بازیکنان جدیدی را که اخیراً دعوت کرده بود به همراه چند بازیکنی که در تیم ملی جوانان در کنار خود داشت به میدان فرستاد. .

نکته جالب این دیدار حضور ارشا شکوری دروازه بان تیم ملی جوانان و شاگرد حسین عبدی در تیم هواداران بود.

در شرایطی که روز قبل از این دیدار هواداران در لیگ برتر به میدان رفتند، مسعود شجاعی از بازیکنان ذخیره مقابل جوانان استفاده کرد و ارشا شکوری در ترکیب اصلی به میدان رفت.

2020129

شکوری که در جام جهانی نوجوانان درخشیده بود، مقابل مربی و هم تیمی های خود بازی کرد و گلی به ثمر نرساند. این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر یک به سود یاران به پایان رسید و تک گل تیم ملی نوجوانان توسط دروازه بان سوم یاران به ثمر رسید.

شکوری و هوادر روز شنبه در دیداری حساس به مصاف پرسپولیس خواهند رفت، اما به نظر نمی رسد او شانس حضور در ترکیب اصلی این تیم را داشته باشد زیرا علیرضا حقیقی مدافع اصلی این تیم باتجربه است.
در بازی دو هفته پیش تیمش در جام حذفی مقابل مس سونگون به میدن رفت و در آنجا گل به خودی دریافت کرد اما در پیروزی 3-1 و صعود به مرحله بعد سهیم بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی