کلین شیت ملاک نیست: دخیا دروازه بان لیگ برتر دهم است

او در این فصل در هر دقیقه از بازی های لیگ برتر یونایتد حضور داشته و حتی با 17 کلین شیت، دستکش طلایی لیگ را به دست آورد. اما آمار چیز دیگری می گوید و به نظر می رسد این بار مدافعان یونایتد در کلین شیت موثرتر بوده اند.

1884620

تنهاچ گفت که در تابستان امسال یک دروازه بان جدید برای رقابت با دخیا در دروازه خواهند خرید و از دیگو کاستا، مدافع جوان پورتو و تیم ملی پرتغال به عنوان یکی از اهداف جدی یونایتد یاد می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آمارها نشان می دهد که داوید دخیا، برنده دستکش طلای این فصل لیگ برتر، در واقع دهمین دروازه بان برتر لیگ است و منچستریونایتد با یک دروازه بان متوسط ​​در رتبه سوم لیگ قرار دارد.

کلین شیت ملاک نیست: دخیا دروازه بان لیگ برتر دهم است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دخیا زمانی به عنوان بهترین دروازه بان جهان شناخته می شد و او را نقطه قوت یونایتد در خط دفاعی می دانستند. اما زمان تغییر کرده است و پس از تقریبا یک دهه دخیا دیگر ستاره سابق نیست.

دخیا جوایز بهترین بازیکن سال یونایتد را در سال های 2014، 2015، 2016 و 2018 به دست آورد تا نشان دهد چقدر برای تیم ارزشمند است و چگونه شیاطین سرخ را در شرایط سخت از دردسر نجات داده است.


سرویس خبر شماره: 1942723
Jun 18, 1402 @ 3:57 ب.ظ
5.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بررسی یک سایت تخصصی دروازه‌بانی از 39 دروازه‌بانی که در این فصل در لیگ برتر بازی کرده‌اند نشان می‌دهد که 9 دروازه‌بان دیگر فصل بهتری نسبت به ستاره 32 ساله یونایتد داشته‌اند. همچنین لازم به ذکر است که دخیا در این فصل سه اشتباه انجام داده است که منجر به گلزنی شده است. به علاوه، دخیا بدون در نظر گرفتن جنبه های بازی مانند حرکات پا و تنها با در نظر گرفتن مهار ضربه حریف، در رده پنجم لیگ برتر قرار می گیرد.