کمالوند برآورده کننده آرزوی دیرینه وطنش


سرویس خبر شماره: 1852192
15 نوامبر 1401 در 07:12 ب.ظ
389

0نقطه نظر

شکست ناپذیر، قاطع و جذاب مانند خیبر

جالب اینجاست که تنها عدد صفر در جدول لیگ جلوی نام خیبر نوشته شده است. رقمی که نشان می دهد خیبر در فصل جاری هیچ شکستی را تجربه نکرده است و این برای آنها یک عامل مثبت است.

خیبر امسال با هدایت کمالوند یک تیم هم سطح لیگ را در لیگ یک تعطیل کرد و وارد این رقابت ها شد. اگرچه در ابتدای فصل همه چیز برای این تیم خوب پیش نرفت و چند تساوی متوالی آنها را از بالای جدول دور کرد، اما چند هفته ای است که دیار لرستان سبزقوبیان به صدر جدول صعود کرده است. برد مقابل شمس آذر صدر زادولی و سپس 3 بر صفر انضباطی مقابل خلیج فارس به ماهشهر خیبری قوت داد و اوج کارشان امروز بود که با 4 گل استقلال ملاثانی را شکست دادند.

نماینده محبوب استان لرستان که رکورد حضور در فینال جام حذفی را در کارنامه دارد، مدتی دور از چشم بود و راهی رده های پایین فوتبال شد اما در سال 1378 با ملکی جدید و خصوصی سازی و البته … با خرید امتیاز اروند خرمشهر، نام او دوباره در فوتبال ایران زنده شد.

پس از چندین سال تلاش نافرجام برای حضور در لیگ برتر، اکنون خیبر تحت مالکیت مسعود عبدی و فراز کمالوند سرمربی است که هدفش تحقق آرزوی دیرینه لرستانی‌ها به‌ویژه خرم‌آبادی‌ها است.

شاید سرنوشت لرهای فوتبالدوست به گونه ای رقم بخورد که اولین صعود را با مردی همجنس خود که زادگاهش در شناسنامه اش «خرم آباد» نوشته شده است جشن بگیرند. با فراز کمالوندی که پیش از این طعم شیرین صعود را با استقلال اهواز، شیرین فراز کرمانشاه و تراکتور تبریز چشید و حالا با تجربه، چهارمین صعود در لیگ برتر را هدف قرار داده است. با این حال، تنها 12 هفته از لیگ یک می گذرد و هنوز زمان زیادی تا پایان مسابقات باقی مانده است و صحبت در مورد تیم های صعود کننده منطقی نیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که حضور کوتاه مدت گهر دورود در لیگ برتر باعث شده تا لرستانی های دوست داشتنی طعم داشتن نماینده در بالاترین سطح فوتبال را بچشند، اما برای اهالی این منطقه از خیبر چیز دیگری است تیمی 38 ساله که آخرین حضورش در لیگ برتر فوتبال ایران مربوط به سال 68 و جام قدس بود.

خیبر خرم آباد با دو برد متوالی مقابل سران لیگ برتر اکنون امید بیشتری به تحقق آرزوی دیرینه لرستانی ها برای صعود به لیگ برتر دارد.

کمالوند برآورده کننده آرزوی دیرینه وطنش

نتایج اخیر و صعود قابل توجه خیبر در جدول رده بندی لیگ یک، لرها را به یک اتفاق تاریخی امیدوار کرده است. بدون شک اولین صعود خیبر به لیگ برتر تحقق آرزوی چندین ساله مردمی است که همیشه با علاقه فوتبال را دنبال می کردند اما به دلیل عدم حمایت یک مدیریت فوتبال دوست اغلب از سطح اول فوتبال دور بودند. . .

عظمت کار خیبر وقتی مشخص می شود که استقلال ملاثانی در 31 بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده و رکوردی بی نظیر را به ثبت رسانده است. شاگردان کمالوند اما با 4 گل این طلسم را شکستند و البته 3 امتیاز دیگر هم کسب کردند. این 3 امتیاز اکنون با توجه به حذف امتیاز سایر تیم ها مقابل شهر خودرو، خیبر را به رده دوم جدول رده بندی می رساند. آنها در این شرایط تنها 3 امتیاز کمتر از شمس آذر دارند و البته یک بازی کمتر انجام داده اند.