کمال و پرسپولیس; فقط دروازه دربی خالی است!

هافبک ملی پوش پرسپولیس که با به ثمر رساندن گل های ارزشمند، نمایش موفقی را هم در پست دفاعی و هم در حمله سرخپوشان از خود به جای گذاشت، با انگیزه فراوان خود را برای بازی دربی آماده کرد. جایی که امیدوار است با نمایشی موفق در این مبارزه شرایط را برای بازگشت به اردوی تیم ملی و در تفکرات دراگان اسکوچیچ رقم بزند. بعد از بازی این هفته لیگ برتر که مهمترین بازی آن دربی پرسپولیس و استقلال است، لیست تیم ملی مشخص می شود و هافبک سرخپوشان امیدوار است همین شانس را برای دعوت به شاگردان دراگان اسکوچیچ داشته باشد. او از این بازی و تماشایی که خواهد داشت آگاه است.
کامیابی نیا که در این فصل توانسته به عنوان گلزن پرسپولیس هم بازی کند، جای خالی بزرگی در آمار خود می بیند که با گلزنی در دربی گره خورده است. او در این دیدار البته این فرصت را خواهد داشت تا اتفاق مهمی را مقابل آبی ها رقم بزند و نام خود را به عنوان گلزن این نبرد تاریخی ثبت کند. تقابل خاص او در خط میانی با مهدی مهدی پور انگیزه دیگری برای این هافبک شماره 11 خواهد بود و او امیدوار است با عملکردی برتر از هافبک مدعی تیم ملی شرایط را به نفع خود و تیمش دنبال کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هافبک ملی پوش پرسپولیس پس از استراحت در بازی قبلی آن تیم، حالا برای یک بازی دیگر مقابل استقلال و این بار شاید با انگیزه های شخصی بیشتر آماده می شود.


سرویس خبر شماره: 1815384 |
24 مارس 1400 ساعت 09:31 |
5 نتیجه |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمال کامیابی هافبک دفاعی پرسپولیس که در این فصل نیز توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد، در بازی هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان از سوی کادرفنی استراحت کرد تا با شرایط بهتری برای دربی آماده شود. به استقلال