کمیته انضباطی فوتبال فرانسه راموس را تحریم کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی پاری سن ژرمن به دلیل اعتراض شدید به داور، در عرض 10 ثانیه از بازی اخیر این تیم مقابل رن در لیگ 1 فرانسه دو کارت زرد دریافت کرد و از بازی اخراج شد. .

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه سرخیو راموس را به دلیل توهین به داور دیدار مقابل رن سه بازی محروم کرد. البته یک جلسه به حالت تعلیق درآمده است.

کمیته انضباطی فوتبال فرانسه راموس را تحریم کرد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه شب گذشته مدت محرومیت راموس را اعلام کرد و بر این اساس این مدافع اسپانیایی دو جلسه دائمی از حضور در پی اس جی محروم شد. یک جلسه تعلیق تبعید نیز برای او در نظر گرفته شده است که در صورت تکرار، مجازات خواهد شد. به این ترتیب راموس بازی لوکلاسیک مقابل مارسی و آژاسیو را از دست خواهد داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دیدار دو تیم که در رنس برگزار شد در نیمه اول با تنش زیادی همراه بود و اخراج راموس در همان نیمه رقم خورد. راموس از اینکه پی یر گیووست، داور مسابقه به او کارت زرد نشان داد، بسیار عصبانی بود و گفته شد که در آن زمان به داور فحاشی کرده است که منجر به اخراج او با دریافت کارت زرد دوم شد. همینطور دو روز پیش رادیو مونت کارلو تصاویری از پخش این مسابقه را در وب سایت خود بازنشر کرد که نشان می داد راموس از ناسزاگویی علیه داور استفاده می کند.


سرویس خبر شماره: 1847993
21 اردیبهشت 1401 @ 16:38 |
4.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

3 جلسه محرومیت مدافع اسپانیایی