کناره گیری عجیب یک بازیکن از تیم ملی توسط شمسایی

کادرفنی تیم ملی فوتسال در شرایطی که این روزهای گذشته فدراسیون فوتبال از تصویر سنگسفیدی با شماره پیراهن او در پوسترهای روزانه خود برای شروع جام ملت های آسیا استفاده کرده بود، دست به این اقدام غیرمنتظره زدند.

بر اساس شنیده ها، مدیر تیم ملی فوتسال به سنگسفیدی گفت: پزشکان اعلام کرده اند که این بازیکن مصدوم است و قبل از اعلام و هماهنگی با کمیسیون پزشکی فدراسیون فوتبال، نام خود را از لیست جام ملت های آسیا حذف و جایگزین کرده است. او با بهمن جعفری بازیکن فرشاره مشهد.

نام یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی فوتسال ایران از لیست جام ملت های آسیا حذف شد.

کناره گیری عجیب یک بازیکن از تیم ملی توسط شمسایی

محمدرضا سنگسفیدی که در سال های اخیر یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتسال بوده و جام جهانی و جام ملت های آسیا را در مقاطع مختلف تجربه کرده است، به گفته شمسایی یکی از شرکت کنندگان فعلی اردو بوده و حتی در مسابقات فوتسال تایلند اما نامش به دلایلی عجیب از لیست تیم ملی حذف شد.

سنگسفیدی با تصمیمی عجیب از تیم ملی فوتسال کنار گذاشته شد زیرا وحید شمسایی پیش از این تصمیم گرفته بود ستاره های تاثیرگذاری مانند علی اصغر حسن زاده، فرهاد توکلی، حمید احمدی، سپهر محمدی و … را دعوت نکند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که کاروان تیم ملی فوتسال ایران ساعت 2 بامداد امروز شنبه تهران را به مقصد کویت، محل برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا ترک می کند، نام یکی از بازیکنان به دلیل عجیبی توسط … وحید شمسایی در آخرین ساعات و تغییری در لیست ایران رخ داد.

این بازیکن که در تورنمنت اخیر فوتسال تایلند چهار بازی با تیم ملی انجام داده بود و در روزهای اخیر در تمرینات ایران حضور ثابتی داشت، به یکباره با خبر شد که از لیست خارج شده است.


سرویس خبر شماره: 1845051
02 مهر 1401 ساعت 01:20
9.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سنگسفیدی مجروح شد!