کناف کاری سقف پذیرایی و ساختمان، انواع طرح سقف کناف-کناف آوگون

کناف 2023 کلیه حقوق مادی و معنوی برای کناف دکوراسیون محفوظ است، از همراهی شما سپاسگزاریم. برای نورپردازی از لوسترهای کریستالی پرزرق و برق استفاده کنید. این نوع سقف ها دارای دو بخش اصلی و فرعی هستند که قسمت اصلی آن ها از فولاد یا چهارتراش و قسمت فرعی شان از چوب تهیه شده است. از ویژگی های مهم این نوع سقف ها این است که اکثر ملات ها به آن می چسبند و از طرفی ترک هم بر نمی دارند. این نوع سقف در رتبه بعدی قرار دارد، جنس رابیتس از فولاد مشبک می باشد که توسط مفتول یا سیم آرماتور بندی به شبکه فرعی متصل شده است. می تونید قیمت متریال های دیگر رو هم در مقاله‌ی زیر ملاحظه بفرمایید.

سقف کاذب گریلیوم

کناف کاری سقف امکان پیاده سازی نورپردازی های زیبا و متنوعی را فراهم می نماید. اجرای نورپردازی مناسب از اهمیت بالایی برخوردار بوده و زیبایی دوچندانی به سقف کناف می بخشد. کناف طی چند سال اخیر جایگاه خود را در بین جدید‌ترین و مهم‌ترین مصالح مورد استفاده در ساختمان‌سازی پیدا کرده است. استفاده از کناف در طراحی دکوراسیون داخلی سبب ایجاد فضایی شیک و دلپذیر برای افراد خواهد شد. طراحان در صورت استفاده از سقف کناف آشپزخانه، امکان پیاده‌سازی آسان ایده و با هزینه کمتر از گچ را خواهند داشت. پیاده‌سازی کناف سقف پذیرایی منوط به توانمندی عملی نصاب کناف‌کار بوده و جهت اجرا کناف سقف باید از بهترین نصاب کناف احسانی در منطقه بهره ببرید.

ساختار کناف این امکان را می دهد که طیف گسترده ای از طرح کناف سقف قابلیت اجرا داشته باشد. طرح کناف سقف برای اساس چالش های پروژه و جزئیات مد نظر مشتری و سبک دکوراسیون فضا انتخاب می شود. انتخاب انواع طرح کناف در درجه اول بر اساس کاربرد آن انجام می شود.

ورود به سایت

کناف کاری سقف پذیرایی و ساختمان، انواع طرح سقف کناف-کناف آوگون

به عنوان مثال، در سالهای اخیر از کاغذ دیواری در کنار این تایل ها استفاده میشود. سبک کاغذ دیواری و طرح و رنگ آمیزی کناف پذیرایی باید کاملا با سبک طراحی داخلی تناسب داشته باشذ. علاوه براین، برای قسمت وسط از نور مخفی استفاده میشود تا زیبایی طرح بیشتر جلوه کند. از گذشته تا امروز طرح های ساده در معماری و طراحی داخلی پایدار بوده و استفاده از این سبک ها برای سقف به مرور و با گذشت زمان قدیمی نمی شوند. از مهم ترین موارد کاربرد این مدل های سقف پذیرایی ساده می توان به خانه های کوچک با سقف های کوتاه اشاره نمود. علاوه براین، در خانه های سبک های مدرن و کلاسیک نیز می توان از آنها استفاده نمود.

    راهنمای چیدمان را مطالعه فرمایید.
  • تایل های مورد استفاده در این طرح ها بدون برآمدگی و منحنی و قوس بوده و سقف نظم بسیار خوبی دارد.
  • طراحی سقف کاذب چیست؟ بهترین نصاب سقف‌کاذب در تهران سقف کاذب نوعی پوشش جدید بر روی سقف اصلی در محیط داخلی ساختمان است.
  • شاید برایتان جالب باشد که این موضوع را بدانید استفاده از سقف کناف بین ایرانیان بیشتر از دیگر مناطق جهان می باشد.
  • بهترین مدل کناف منحنی برای پذیرایی، مدل های منحنی نسبتا ساده و نه پیچیده هستند.
  • کناف سقف پذیرایی هم از نظر ظاهری و هم از نظر کیفیت برتری‌های زیادی نسبت به گچ دارد.

سقف POP به دلیل انعطاف پذیری بالای گچ پاریس بسیار رایج است. دوام بالایی دارند و حتی در شرایط مختلف آب و هوایی نیز عایق خوبی هستند. اما اگر آن به درستی نصب نشود، حتی بهترین و هوشمندترین چراغ‌ها نیز جذابیت و تاثیر مطلوبی نخواهند داشت. گنجاندن طرح سقف چوبی در هر قسمت از خانه شما آن را بی‌نظیر می‌کند.

با خلق ایده های مختلف می توان طرح های مختلفی را برای زیبایی منبع بیشتر ایجاد کرد. برای آنکه یکنواختی در فضا را از بین ببریم هم خوب است که از سقف کاذب کناف استفاده کنیم. ولی مدل کناف منحنی، کمتر کاربرد داشته و برای هر پذیرایی مناسب نیست. توصیه من به شما این است که اگر پذیرایی مربعی یا مستطیلی دارید از کناف منحنی برای سقف آن استفاده نکنید. کناف خطی هم از مدل های جدید کناف سقف است که در پذیرایی مربع یا مستطیل شکل می توانید به کار ببرید.

در صورت مطالعه مقاله و شکل‌گیری سوال جدید در ذهن شما، به ‌بخش نظرات همین پست مراجعه کرده و پرسش خود را با ما در میان بگذارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن‌ها پاسخ دهیم. از دیگر مدل‌های مورد استفاده طراحان سقف کناف شیشه‌ای برای پذیرایی است. با استفاده از این مدل، به خانه و به‌ویژه پذیرایی یک سقف شیک و لاکچری هدیه داده و فضا دل‌نشینی برای خانواده فراهم کنید.

نورپردازی کناف سقف پذیرایی

همانطور که می‌دانید دکوراسیون داخلی ساختمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد، استفاده از یک سقف زیبا و مدرن در فضا و دکوراسیون خانه می‌تواند باعث زیبایی دوچندان منزل شما شود. عایق بودن سقف کناف در برابر صدا و آتش سوزی باعث شده تا استفاده از این سقف در دکوراسیون داخلی منازل دارای اهمیت بسیار زیادی باشد. در دنیای امروز ساختمان سازی، کناف یکی از مهم ترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی می باشد. کناف هایی که برای دیواره ساختمان از آنها استفاده می شود در حقیقت نقش جدا کننده دیوار و سقف را دارند که به شکل سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد. در اغلب مواقع ورودی حال پذیرایی به صورت راهروهای باریک در نظر گرفته میشود و در انتها به سالن بزرگ ختم خواهد شد.

اگر سقف کوتاهی دارید دیگر نمی توانید از سقف کاذب استفاده کنید در عوض بهتر است سقف را با رنگ های روشن تزیین کنید با این کار نتیجه بسیار بهتر و زیباتری نسبت به سقف کناف می گیرید. مورد دوم توجه به نوع سبکی است که در دکوراسیون منزلتان وجود دارد. برای مثال در طراحی داخلی مدرن بهتر است از کناف هایی با خطوط صاف و گوشه دار مانند مربع و مستطیل بهمراه چراغ های ال ایی دی توکار ایده بسیار مناسبی است. برای طرح های کلاسیک کناف های دایروی و گرد بهمراه لوستری کریستالی و پر زرق و برق در مرکز کاملا در خور خانه های کلاسیک و فاخر است. در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که استفاده ازسقف کنافاز پرطرفدارترین ایده های برای تزئین سقف ساختمان های امروزی می باشد.