کنایه اریک گارسیا به ستاره رئال مادرید


سرویس خبر شماره: 1816611 |
04 فروردين 1401 ساعت 16:27 |
13,825 امتیاز خبر|

0نظرات

مهم نبود؛

اریک گارسیا گفت: “در نهایت این یک درگیری کوچک فقط چند ثانیه ای بود و مهم نیست. همیشه در طول بازی اتفاق می افتد و خیلی سریع تمام می شود. یادگیری جنگ با جرارد پیکه؟ من کارهای زیادی انجام می دهم. من از پیکه یاد گرفتم، اما نه، امیدوارم روزی بتوانم مثل پیکه باشم و این همه افتخار داشته باشم، اما فکر نمی کنم نیازی به مقایسه باشد، همه بازیکنان باید روی عملکرد خود تمرکز کنند.

بازی دوستانه مقابل آلبانی؟ رقابت بسیار ویژه خواهد بود. پس از 18 سال، تیم ملی اسپانیا در بارسلونا بازی خواهد کرد و من برای خانواده و دوستانم خوشحالم. ابتدا بازی های دوستانه با آلبانی و ایسلند داریم، سپس لیگ ملت های اروپا در ژوئن در پیش است و هنوز تا شروع جام جهانی راه زیادی باقی مانده است. در حال حاضر بازیکنان تیم ملی اسپانیا به خوبی یکدیگر را می شناسند و رختکن تیم فضای خاصی دارد.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی بارسلونا، درگیری لفظی با وینیسیوس جونیور در ال کلاسیکو را مهم نمی داند.

در جریان ال کلاسیکو و پس از تلاش ستاره برزیلی برای گرفتن پنالتی بود که اریک گارسیا با کنایه به وینیسیوس گفت که سال آینده توپ طلا را خواهد برد. حالا اریک گارسیا، مدافع جوان بارسلونا، تمسخر وینیسیوس جونیور در پیروزی مقابل رئال مادرید را کم اهمیت جلوه داده و می گوید چنین اتفاقاتی همیشه در طول فوتبال رخ می دهد.