کنایه اسکولز به قواعد تنهاچ: این کار بدون آشپز امکان پذیر نیست!

پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد ضمن انتقاد شدید از بازیکنان فعلی این تیم، احساس کرد که پنج قانون سختگیرانه اریک تنهاچ این روزها معنایی ندارد.

طبق قوانین جدید تناخ، بازیکنان یونایتد باید هر هفته آزمایش BMI بدهند و اگر دیر در جلسات یا تمرین تیم حاضر شوند با جریمه مواجه خواهند شد. بازیکنان یونایتد از مصرف مشروبات الکلی در هفته های مسابقات لیگ منع شده اند، اجازه ندارند از شرایط تیم به نمایندگان خود شکایت کنند و نمی توانند یک آشپز شخصی استخدام کنند.

البته اسکولز پیش از این از طرفداران سرمربی هلندی بوده و در آوریل گفته بود که همه هواداران یونایتد باید از تنهاخ حمایت کنند. اسکولز در این باره گفت: “این سرمربی اکنون نیاز به حمایت دارد. او برای تغییر اساسی شرایط در باشگاه آورده شد. البته او نیاز دارد که کسی در کنارش باشد و به او کمک کند. او فن درسار و اورمارس را در آژاکس داشت. و در یونایتد باید شخصی مثل آنها را در کنار خود ببیند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

اسکولز یکی از ستاره های سابق یونایتد است که بهتر از هرکسی فضای داخلی باشگاه و رختکن را می شناسد. او 700 بازی برای یونایتد انجام داد و 19 جام به دست آورد. تمام این جام ها برای پل اسکولز در زمان تصدی سر الکس فرگوسن به دست آمد. به نظر می رسد مربی افسانه ای اریک تنهاچ مصمم است تا با قوانین سختگیرانه خود از سبک او الگوبرداری کند.

به هر حال، گفته می شود تنهاچ از حضور در رختکن، آمادگی بدنی و حرکت رو به عقب متنفر است و به بازیکنان در مورد این چیزها هشدار داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رسانه های انگلیسی در روزهای اخیر قوانین جدید اریک تنهاچ در منچستریونایتد را فاش کردند و از آن به عنوان پنج قانون سختگیرانه تنهاخ یاد کردند. در پاسخ به این گزارش ها، پل اسکولز، اسطوره یونایتد، بازیکنان فعلی باشگاه و قوانین سختگیرانه ادعایی تنهاچ را مورد انتقاد قرار داد.

پل اسکولز ستاره سابق منچستریونایتد گزارش دیلی میل در مورد قوانین جدید تنهاچ را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد و آن را اینگونه توصیف کرد:شک دارم اگر آشپز شخصی نداشتم و نمی توانستم به نماینده ام شکایت کنم می توانستم تحمل کنم.

داستان کنایه آمیز پل اسکولز از قوانین اریک تن هاچ


سرویس خبر شماره: 1832605
17 جولای 1401 ساعت 18:30
33.1 هزار امتیاز خبر|

12نقطه نظر

واکنش تمسخر آمیز پل اسکولز نشان می دهد که او از نحوه اداره اریک تنهاچ در رختکن شیاطین سرخ خوشش نمی آید.