کنایه حاد به یحیی; بیرانوند باید هافبک دفاعی پرسپولیس باشد!/ کل لیگ چشم به راه پرسپولیس هستند!/ نساجی نیکاراگوئه را می برد!

وی افزود: نمی دانیم به این تیم ملی بخندیم یا برایش گریه کنیم. در مقابل این تیم بلبل ها (نیکاراگوئه) چهار پاس صحیح به هم ندادیم! به فضل خدا حتی یک ضربه هم به چارچوب دروازه حریف نزدیم. بعد آقایان می گویند هیچ وصله ای نبود. یعنی تیم دوم ایران باید جلوتر از نیکاراگوئه این بازی را انجام دهد؟ اگر با انگلیس بازی می‌کردیم و می‌گفتی تکه‌ای وجود ندارد، قابل قبول‌تر است. به خدا تیم نساجی این نیکاراگوئه را شکست می داد.

رحیم یوسفی، پیشکسوت فوتبال کشورمان و سابقه عضویت در باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرورزشی، درباره آغاز چرخه جدید تمرینی این تیم گفت: متاسفانه پرسپولیس در بازی های گذشته نشان داد که اگر آنها یکی دو بازیکن خارجی نداشتند که ضربات آخر را بزنند، شرایط الان است و امتیازشان در جدول بد بود متاسفانه تیم پرسپولیس از نظر تیمی به خصوص در خط هافبک و دفاع خوب عمل نمی کند.

یوسفی اضافه کرد: به یحیی گل محمدی پیشنهاد می کنم از بیرانوند در پست هافبک دفاعی استفاده کند چرا که توپ را بهتر می گیرد و خوب پاس می دهد. او خیلی بهتر از هافبک های پرسپولیس بازی می کند. او جثه و قد خوبی دارد که می تواند توپ های هوایی را دفع کند و از پاهایش سریعتر از هافبک های پرسپولیس استفاده می کند.

رحیم یوسفی در پایان درباره بازی دوستانه مقابل تونس گفت: چون تونس در جام جهانی حضور دارد انتخاب این تیم خیلی بهتر بود. قطعا در این بازی می توانید ارزیابی بهتری از ملی پوشان پیدا کنید، هرچند دو تیم فشار زیادی به یکدیگر وارد نمی کنند اما این بازیکن به محض پا گذاشتن به زمین فوتبال جدی خود را بازی می کند. امیدوارم این بازی ترکیب اصلی تیممان را به اطلاع ما برساند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

کارشناس فوتبال کشورمان درباره دیدار اخیر تیم ملی نیز توضیح داد: اول از همه باید گفت که شرایط فنی تیم 142 جهان بهتر از تیم ما بود که خنده دار است! اگر با تیم ملی جوانان خودمان بازی می کردیم بهتر از این نیکاراگوئه بود. اول اینکه چرا باید به خاطر سهل انگاری خط دفاعی با چنین تیم هایی بازی کنیم تا گل بزنیم. آیا واقعاً تفاوت ایران و نیکاراگوئه هدف است؟

کنایه حاد به یحیی;  بیرانوند باید هافبک دفاعی پرسپولیس باشد!/ کل لیگ چشم به راه پرسپولیس هستند!/ نساجی نیکاراگوئه را می برد!

بازیکن سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: متاسفانه نقطه ضعف این تیم پرسپولیس این است که عقب و با دروازه بان خود بازی می کنند. تیم جلو نیست و ما بیشتر در زمین خودمان بازی می کنیم! همانطور که تیم های حریف فشار را از زمین حریف شروع می کنند و بازی خود را از زمین پرسپولیس شروع می کنند. اگر نگاهی به بازی های اخیر پرسپولیس بیندازیم متوجه می شویم که علیرضا بیرانوند بیشتر از مدافعان و هافبک ها در ساخت بازی نقش دارد. !

وی ادامه داد: به نظر من در این دوره از تعطیلی لیگ باید روی قسمت بدنی بازیکنان پرسپولیس بیشتر کار شود تا فوتبالیست ها قدرت دریبل زدن را پیدا کنند چرا که متأسفانه بازیکنان پرسپولیس بدن تمیزی ندارند. به همین دلیل در بازی می بینیم که جرات دریبل زدن یا تک به تک شدن با بازیکنان حریف را ندارند و سریع می خواهند توپ را از دست آنها بربایند.

کنایه حاد به یحیی;  بیرانوند باید هافبک دفاعی پرسپولیس باشد!/ کل لیگ چشم به راه پرسپولیس هستند!/ نساجی نیکاراگوئه را می برد!