کنعانی از روی نقطه پنالتی گل می زند! (ویدئو)

در حالی که الاهلی برای دیدار امشب مقابل ام صلال دو ملی پوش ایرانی را در ترکیب داشت، کنعانی زادگان موفق شد پنجمین گل فصل خود را به ثمر برساند و در رده چهارم جدول گلزنان لیگ ستارگان قطر قرار گیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ملی پوش ایرانی الاهلی با یک پنالتی مطمئن دروازه ام صلال را باز کرد و زمینه ساز پیروزی تیمش شد.

کنعانی از روی نقطه پنالتی گل می زند!  (ویدئو)

الاهلی در دقیقه 29 صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمدحسین کنعانی زادگان طبق معمول پشت توپ ایستاد و با یک ضربه مطمئن به سمت راست خود را به تساوی کشاند و دروازه بان ام صلال را کوبید.

1796408

در دقیقه 7 امسلال روی پاس دیدنی والنتینو یوئل بازیکن نیم فصل آلومینیومی که به صورت قرضی به این تیم آمده بود گل اول را به ثمر رساند و ضربه سر جاناتان دروازه یاران شجاع و کنانی را باز کرد.


سرویس خبر شماره: 1867536
9 فوریه 1401 در 22:20
5.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

گل اول بعد از جام جهانی با 3 امتیاز;

در ادامه الاهلی توانست با عملکرد بهتر نسبت به ام صلال و دو گل تاکتیکی سفیان هنی اختلاف را افزایش دهد و در نهایت با برتری سه بر یک مقابل حریف خود 17 امتیازی شود و موقتاً به رده چهارم صعود کند. . در جدول لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

1796409

کنعانی زادگان که بعد از جام جهانی 2022 شانس گلزنی در لیگ ستارگان قطر را نداشت و پیش از آن سه بار با ضربه پنالتی و یک بار در طول بازی در چهار بازی موفق شده بود دروازه الاهلی را باز کند. امشب او مساوی کرد، ام صلال این کار را انجام داد و به زمین برگشت تیمش برای پیروزی تبدیل شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم و آغاز نیم فصل دوم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الاهلی که مثل همیشه محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده را در مرکز حضور داشت. مدافعان در ترکیب اصلی از ساعت 19:15 امشب در ورزشگاه حمد بن خلیفه به مصاف ام صلال رتبه دهم می روند.