کنعانی زادگان: من مثل انصاریان هم مدافع هستم و هم گلزن

حضور شجاع در الاهلی بهترین اتفاق بود
در پایان می خواهم یک اتفاق خیلی خوب را که در این فصل لیگ ستارگان قطر برایم رخ داد و آن هم بازی در کنار شجاع خلیل زاده باشد را بگویم. بازیکنی که می توانم بگویم بعد از چند سال بازی در کنارش در پرسپولیس و تیم ملی حالا در الاهلی هماهنگی زیادی بین من و خودش ایجاد کرد. حالا وقتی من به عنوان یک مدافع کنار او به زمین می روم، خیلی راحت تر هستم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اشتباه نیست اگر مدافع ملی پوش ایرانی را یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ ستارگان قطر بدانیم. کنعانی زادگان که پس از درخشش با پرسپولیس و تیم ملی، در دومین سال حضورش در این تیم به الاهلی پیوست، توانست فرم بسیار خوبی از بازی خود را به نمایش بگذارد و حالا علاوه بر حضور پربارش در دفاع نیز موفق به گلزنی شد و در چهار بازی اخیر تیمش سه بار دروازه حریفان را باز کرد.

یک لحظه هم به تساوی فکر نکردیم
از لحظه ای که گل سوم را به دروازه حریف زدم، دیگر بازیکنان تیم یکی یکی دو تا شکست خوردند. انتظار نداشتیم این بازی مساوی شود، به همین دلیل چند موقعیت خوب را به راحتی از دست دادیم، بازی ای که می توانستیم با 5 یا 6 و 1 ببریم. در نهایت با تساوی به پایان رسیدیم. البته این را هم بگویم که نه به عنوان تیمی که برد را از دست داد، بلکه انصافاً از زمانی که گل سوم را زدیم، تمام سوت های داور به سود تیم حریف بود و در نتیجه موقعیت های خوبی به وجود آمد. برای آنها. .

بازیکنی که به من ضربه زد اخراج شد
دقایق پایانی بازی بود، ما مقابل حریف بودیم و آنها حمله می کردند، طبیعی بود که بازی را کمی بخوابانیم. دیدم دعوا شد، رفتم بازیکنان را جدا کنم اما به صورتم زدند. داور به بازیکن اشتباهی کارت زرد نشان داد و همین بازیکن دقایقی بعد کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از بازی اخراج شد. همچنین باید بگویم که تمام درگیری ها و اتفاقاتی که رخ داد مختص زمین چمن بود و با به صدا درآمدن سوت پایان تمام آن درگیری ها پایان یافت.

حسین کنعانی زادگان این روزها در لیگ ستارگان قطر می درخشد. وی علاوه بر دو حضور در تیم منتخب هفته، اکنون در جایگاه دوم برترین گلزنان لیگ قطر قرار دارد.

کنعانی زادگان: من مثل انصاریان هم مدافع هستم و هم گلزن

می خواستیم از پیروزی خود دفاع کنیم، اما نشد!
تیم الاهلی امسال بازیکنان جوان زیادی را اضافه کرد و به همین دلیل ما بازیکنان باتجربه باید با دقت بیشتری مسابقات را دنبال کنیم، در این مواقع که تیم تحت فشار شدیدی بود، راه حل منطقی این بود که یک از بازی استراحت کنیم تا بتوانیم از پیروزی خود دفاع کنیم که متاسفانه در نهایت محقق نشد.

علی انصاریان به من گفت خودت پنالتی ها و توقف ها را بگیر
من یکی از مدافعانی هستم که در فوتبال ایران گل می زنم و در هر بازی اگر بتوانم شرایط را برای گلزنی آماده می کنم. یادم می آید سال ها پیش مرحوم علی انصاریان به من می گفت اگر اینقدر خوب بازی می کنی باید ضربات ایستگاهی بزنی و استرس پنالتی را نداشته باشی، الان هم در همان شرایطی هستم که او گفت.

خوشحالم که سطح بالای فوتبال ایران را نشان می دهم
طبیعتا برای من افتخار است که بتوانم هم مدافع خوبی باشم و هم گلزن. اگرچه بازی های زیادی از لیگ ستارگان قطر نگذشته است، اما زدن سه گل در چهار بازی برای من آمار خوبی محسوب می شود. خدا را شکر می کنم که در کنار چند بازیکن دیگر با سه گل دومین گلزن لیگ شدم و خوشحالم که سطح بالای فوتبال ایران را اینجا نشان می دهم. در چهار هفته ای که از بازی های لیگ ستارگان قطر می گذرد، خدا را شکر توانستم دو بار در تیم منتخب هفته قرار بگیرم و همین موضوع علاوه بر حضور در جمع گلزنان، باعث می شود که امسال هم در تیم منتخب قرار بگیرم. بهترین سال دوران بازیگری من

این فصل حرفه ای ترین سال ورزشی من است
در فوتبال من امسال سال خاصی محسوب می شود زیرا سال جام جهانی است و تلاش می کنم با آمادگی و تمرکز هم در باشگاه و هم در تیم ملی مثمر ثمر باشم. خدا را شکر برنامه های تمرینی، تغذیه و استراحت من در بهترین حالت خود پیش می رود و به همین دلیل می توانم بگویم که این فصل حرفه ای ترین سال دوران ورزشی من است.


سرویس خبر شماره: 1841876
12 سپتامبر 1401 ساعت 3:30 بعد از ظهر
167 امتیاز خبر

0نقطه نظر

این فصل حرفه ای ترین سال دوران ورزشی من است