کنفدراسیون فوتبال آسیا مجله اخبار فوتبال

در هر بازی هر تعداد موقعیتی که داشتم تبدیل به گل میکردم و شاید اگر تیمهایی که مقابلمان بازی نکردند، هم بازی میکردند، امروز تعداد گلهایم بیشتر بود اما خدا را شکر میکنم و امیدوارم فصل آینده شرایط لیگ بهتر از امسال باشد و روزی برسد که بازیهایمان پخش تلویزیونی داشته باشد و مردم ایران بدانند که دختران ایران هم فوتبال با کیفیت بازی میکنند. لیونل مسی که در 140 بازی 71 گل زده قطعا می تواند جایگاه خود را در رده بهترین گلزنان بالا ببرد اما با توجه به اینکه در سن 33 سالگی قرار دارد بعید به نظر می رسد بتواند به مانند همتای پرتغالی به 100 گل ملی برسد.

به دلیل اینکه مجوز آزمایشگاه تست دوپینگ ریو دو ژانیرو توسط آژانس بینالمللی مبارزه با دوپینگ لغو شده بود و نیز این آزمایشگاه نمیتوانست تا شروع بازیهای جام جهانی ۲۰۱۴ مجوز بگیرد، نمونههای بازیکنان به آزمایشگاه لوزان سوئیس فرستاده میشدند. در این مسابقه که نخستین بازی بینالمللی فوتبال زنان ایران محسوب می شد، تیم تاج با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب حریف خود شد. از بازی ایسکو خوشحال هستم. از این اتفاق خوشحال هستم اما کمی به او نیز حسادت میکنم. با توجه به شرایط تیم های آرژانتین و برزیل در قاره خود کمی سخت و البته بعید به نظر می رسد که مسی و نیمار به راحتی بتوانند به رکورد 100 گل ملی نزدیک شوند اما با توجه به سن و سال، مهاجم شماره 10 برزیل شانس بالاتری دارد. نیمار بیشترین گل هایش را به ژاپن، آمریکا، کلمبیا و پرو؛ رونالدو بیشترین گل هایش را به لیتوانی، سوئد، آندورا؛ ارمنستان، لتونی و لوکزامبورگ زده است. شاید توپ فوتیال «کیکس اسپورتس کیکس فریکشن» (Kixsports KixFriction ball) ساخت کمپانی « Kixsports» ظاهر بسیار زیبا و جذابی نداشته باشد اما برای کسی که می خواهد مهارت های بازی فوتبال خود را افزایش داده و بازی درگیرانه ای را در خیابان بازی کند، بهترین گزینه خواهد بود.

چندین سال پیش قبل از شروع به کار شرکت طنین پیک سبلان با نام تجاری بتا (BETA) این توپها از طریق واردات به دست بازیکنان و علاقهمندان میرسید تا اینکه این شرکت با انتقال تکنولوژیهای روز دنیا، همگام سازی و بهرهگیری از آنها موفق شد بهروزترین و استانداردترین توپهای ورزشی را تولید نماید. پری اباصلتی از موسسان انجمن دوشیزگان و بانوان و مجله بانوان، تیم منتخبی از بازیکنان فوتبال زنان ایتالیا را دعوت کرد تا در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۵۰خورشیدی در دیداری دوستانه مقابل تیم فوتبال زنان تاج نماینده ایران، قرار بگیرند. در واقع، دولت که می بایست این روزها در تکاپوی آماده سازی تیم ملی برای آوردگاه قطر باشد، تیم ملی را تا آستانه فروپاشی پیش برد اما فدراسیون فوتبال در پی یک تصمیم ساختارمند و عقلی، مانع از روی دادن چنین اتفاقی شد. به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت از برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر فوتبال با حضور تماشاگران خبر داد.

آیا دوران سلطنت لیونل مسی به عنوان بهترین فوتبالیست جهان به طور رسمی در سال ۲۰۲۲ به پایان میرسد؟ سارا قمی در اواخر ۱۳۸۳ خورشیدی به تیم فوتبال ملوان بندر انزلی پیوست و حدود ۱۲ سال برای این باشگاه بازی کرد که در دوران حضور او در این تیم، قمی موفق به کسب عنوان خانم گلی پنج دوره از لیگ برتر فوتبال بانوان شد. سارا قمی در ۲۹ مرداد ۱۳۶۶ خورشیدی در شهر خمام استان گیلان متولد شد. او در روزهای فوتبال حرفهایاش چهار عنوان قهرمانی در لیگ ایران و جام حذفی را به دست آورد و پنج بار با دو باشگاه مختلف قهرمان لیگ استان تهران شد. نوازی با کمک او فوتبال خود را از بانک ملی و آکادمی استقلال شروع کرد. زدن 22 گل در 138 بازی برای هواداران استقلال از نیکبخت واحدی چهره ای محبوب و دوست داشتنی ساخت. به گزارش ایلنا، در چارچوب مسابقات هفته نخست لیگ برتر فوتبال تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه آرارات تهران برگزار شد که با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. قنبری که در تیم شهرداری بم توپ می زد با انتقال به عراق در تیم گاز شمال کرکوک بازی می کند و سابقه خانم گلی در رقابت لیگ برتر فوتبال زنان ایران را در کارنامه دارد.

در این جا میتوانم به نتایج مورد نظر دست پیدا کنم و تا زمانی که من را بخواهند در مادرید خواهم ماند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ زمانی که خبری از کریستیانو رونالدو نبود یا اینکه او در رده ملی به اندازه تیم های باشگاهی اش گلزنی نمی کرد کسی به رکورد ارزشمند علی دایی توجهی نمی کرد و گویی لقب “آقای گل فوتبال جهان” چندان دهان پرکن نبود اما حالا همه چیز تغییر کرده است. ناعادلانه است که لایپزیگ را یک تیم تک نفره بدانیم، اما مسلماً درحالحاضر هیچ بازیکنی در هیچ کجای جهان وجود ندارد که تیم خود را کاملاً به اندازه کریستوفر انکونکو به خودش متکی کرده باشد. وی همواره و در طول مصاحبه های مختلف به نقش پر رنگ پدر و مادرش در موفقیتهایش اشاره کرده و می گوید که مادرش مهمترین الگوی او است. زهرا قنبری ۲۸ ساله، اهل کرمانشاه و بزرگ شده تهران است اما تاکید دارد که به اصالت کرمانشاهیاش اشاره کنند. وی همچنین در ۱۳۸۵خورشیدی به عضویت تیم ملی فوتبال زنان درآمد و در فصل ۹۳-۹۴ در مراسم برترین های فوتبال ایران که هر ساله در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود به عنوان برترین بازیکن لیگ برتر فوتبال بانوان انتخاب شد.

شوت های این بازیکن خوش تکنیک چه در سطح ملی و چه در چارچوب بازی های لیگ زنان هر دروازه بانی را به چالش می اندازد. خیلی از عزیزان پیشنهاد کردند که مجمع را بعد از جام جهانی برگزار کنیم، اما دیدیم که برگزاری هر چه سریعتر مجمع به سود فوتبال است. مگر اینکه مسی دوباره اوج بگیرد و در ادامه بازی های تیمش در مقدماتی جام جهانی و در صورت صعود در جام گلزنی های پرشماری داشته باشد. مراسم بهترینهای فیفا (The Best) امشب ساعت 21:30 به وقت تهران در زوریخ سوئیس به صورت مجازی آغاز شد. شهیندخت مولاوردی معاون وقت رییس جمهوری در بخش زنان و خانواده، جایزه بهترین بازیکن فوتبال بانوان را به وی اهدا کرد. برنامه نود نیز گل او را در مسابقه پیامکی خود به نظرسنجی گذاشت که گل نمایش داده شده از زهرا قنبری در این برنامه سومین گل برتر ماه به انتخاب مردم (اردیبهشت ۹۶) شد. گل نخست با پاس او به ثمر رسید. 10 – 15 دقیقه نخست بازی به همراه رونالدو فوقالعاده عمل کرد و توانستند حریف را تحت فشار قرار دهند.

همچنین از بازی تمامی تیم نیز خشنودم. مذاکرات عبدو و خیامی نتیجه داد و تمامی بازیکنان تیم باشگاه پرسپولیس به پیکان پیوستند. با توجه به بازیکنان با کیفیت تیم پپ گواردیولا، دست گیمرها برای چیدن یک ترکیب ایدهآل بسیار باز است. حسینی در ادامه ۶ بار در لیگ قهرمانان به میدان رفت و نایب قهرمانی آسیا را برای دومین بار تجربه کرد اما یکی از بهترین فصلهای جلال حسینی فصل جاری بوده است. ستاره بایرن مونیخ مطمئناً خود را محکم در فرم درخشانتر در بوندسلیگا قرار داده و او در راه شکستن رکورد خود برای گلزنی در لیگ بوندس لیگای آلمان است. در می ۲۰۰۶ میلادی این تیم در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ب اس فاو الدرسیم اسبور برلین آلمان رفت. در واقع در بازی eFootball برخی از چهرهها طراحی فوقالعادهای دارند و برخی هم خوب نیستند. واکنش های یک دروازه بان و توانایی نسبتا خوب در بازی با توپ بسیار حائز اهمیت است. با توجه به قدرت برزیل و البته آمار خوب نیمار در بازی های ملی او اگر بتوان تا پایان دوره بازیگری خود آمادگی اش را حفظ کند می تواند مدعی گلزنی بیش از 100 برای فوتبال برزیل باشد.

بخشی از افتخارات او را می توان قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان (لیگ کوثر) در ۹۲-۹۳، ۹۳-۹۴ با شهرداری بم، نائب قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان (لیگ کوثر): ۹۵-۹۶ با تیم شهرداری بم، حضور در تیم گاز شمالی عراق و قهرمانی در لیگ عراق بر شمرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه رقابتهای فصل جدید لیگ قهرمانان را در شرایطی اعلام کرده که شروع و پایان مسابقات توأمان با فصل جدید لیگ برتر ایران است. البته رودریگز در گذشته برای رئال مادرید بازی می کرده و در حال حاضر یکی از ستارگان مهاجم الریان است. سرمربی تيم ملی ايران در پايان صحبت های خود ابراز اميدواری کرد در روز رقابت با ازبکستان حتی بيشتر از روز بازی با کره جنوبی، ورزشگاه آزادی مملو از تماشاگر شود. در دیدار فینال ایران باز هم در مقابل کره شمالی صفآرایی کرد و در حالی که تیم کرهشمالی از دقیقه ۶۵ به دنبال اخراج یک بازیکنش ده نفره شد بود، ایران نتوانست دروازه رقیب را باز کند و پس از ۱۲۰ دقیقه بازی در وقتهای اصلی و اضافه دو تیم به نتیجهای بهتر از ۰-۰ دست نیافتند و کار به ضربات پنالتی کشید. • اقامت در کیش بهتر است یا قطر؟

به غیر از رونالدو، مسی و نیمار یکی از گزینه هایی که به عنوان مدعی آقای گلی فوتبال جهان معرفی می شود؛ کیلیان امباپه فرانسوی است. پس از کشوقوسهای فراوان و مذاکرات متعدد با چند گزینه خارجی، باشگاه پرسپولیس در نهایت با یک مهاجم خارجی به توافق نهایی دست یافت. چند کودک با یک توپ پلاستیکی ساعتها فوتبال بازی میکنند، در پیکنیکها با یک توپ ساده مدت طولانیای همراه با خانواده و دوستان به بازی وسطی و والیبال مشغول میشویم و حتی کودکان خردسال هم در خانه با یک توپ کوچک سرگرم میشوند. او تا سن بیست و یک سالگی در 38 بازی 16 گل برای فرانسه به ثمر رسانده است. رونالدو تا 35 سالگی در 167 بازی ملی، 101 گل زده و میانگین 0.6 گل زده در هربازی را به نام خود ثبت کرده در حالی که دایی 109 گل خود را در 149 بازی ثبت کرد و میانگین 0.7 را در اختیار دارد که از این حیث از رونالدو بالاتر است. میانگین گلزنی او نسبت به دیگر بازیکنان بالا نیست و در هر بازی میانگین 0.4 را ثبت کرده است. نکته قابل توجه این است که رونالدو 50 گل خود (به علاوه بیشترین گل به یک تیم) را برابر 10 تیم اروپایی به ثمر رسانده که در جام جهانی گذشته حاضر نبودند!

سرنوشت میلاد جهانی در طول دو فصل اخیر بسیار عجیب و پر فراز و نشیب بود. یکی از نکات جالب در مقایسه گلزنی های علی دایی، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار تعداد گل های زده این بازیکنان در بازی های مهم و سرنوشت ساز است. بازیکنان زن با حجاب کامل در محافل ورزشی حاضر شدند و تماشاچیان مرد از حضور در ورزشگاه زنان منع شدند. لیسانس روانشناسی ورزشی دارد و با ۵۰ گل زده، همراه با تیم شهرداری بم قهرمان لیگ ایران و خانم گل فوتبال کشور شده است. وی مدتها اندیشه ایجاد تیم فوتبال پرسپولیس را با خود داشت و تیم فوتبالی را نیز ایجاد کرده بود که تیمی ضعیف در رده دوم باشگاههای کشور محسوب میشد و از اعضای محبوب و ماندگار از آن محمود خوردبین را میتوان نام برد. عربستان پیش از این از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 و 2022 به صورت موفق آمیز میزبانی کرده بود و اکنون پا را فراگذاشته و می خواهد برای مسابقات جهانی میزبانی کند. دو تیم نود دقیقه بیوقفه جنگیدند و دروازههایشان را بسته نگهداشتند تا اینکه در نهایت در وقت اضافه گوتزه برای آلمان یک گل به ثمر رساند و آلمان را قهرمان جام جهانی کرد.

امسال از ابتدای فصل تلاش کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. برندهای نام برده شده، جزو بهترین و محبوبترین برندهای تولید توپ فوتبال هستند که در بین آنها نایک و آدیداس بیشتر در مسابقات ورزشی مورد استفاده قرار میگیرند و از این رو مدلهای با کیفیت آنها قیمت به نسبت بالایی دارند. پوما یکی دیگر از برندهای آلمانی تولیدکنندهٔ لباس و تجهیزات ورزشی است که در سال 1948 یعنی یک سال قبل از آدیداس توسط رادلف داسلر یعنی برادر بزرگتر آدولف تأسیس شد. نخستین تیم فوتبال زنان ایران به وسیله باشگاه فوتبال تاج تأسیس شد و بدین منظور باشگاه تاج برای زنان کلاسهای تمرینی گذاشت. به دنبال آن باشگاههای پرسپولیس و دیهیم نیز تیم زنان خود را تشکیل دادند و با بالا رفتن تعداد تیمها و استقبال دختران از این رشته ورزشی، فدراسیون فوتبال ایران نیز تشکیل نخستین تیم ملی زنان ایران را در دستور کارش قرار داد و چند تن از زنان مستعد را برای آموزش در زمینه مربیگری به کلاسهای آموزشی فیفا فرستاد. نیمار با وجود عملکرد خوب خود اما 42 گل ملی اش را در بازی های دوستانه به ثمر رسانده و 6 گل در جام جهانی و 3 گل هم در کوپا زده است.

پس از وقوع انقلاب اسلامی فوتبال زنان دستخوش تغییرات بسیاری سایت akhbarfootball شد. در ۲۰۰۵ میلادی و در بازیهای قهرمانی غرب آسیا، تیم ملی فوتبال زنان ایران برای نخستین بار پس از انقلاب در مسابقات شرکت کرد و به مقام دوم رسید. تیم فوتبال زنان ایران در ۲۰۰۷ میلادی نیز در بازیهای قهرمانی غرب آسیا به مقام دوم رسید. طرفداران این تیم از این قهرمانی به عنوان پوکر قهرمانی یاد کردند. در واقع رقبای تیم های ملی برزیل و آرژانتین به مراتب قدرتمندتر از تیم های درجه دو و سه آسیا و اروپا هستند که از قضا رونالدو و دایی گل های پرشماری را به آن ها زده اند. با توجه به محدود بودن ظرفیت پروازها و هتل ها و تغییر مداوم نرخ ارز، این پیشنهاد تا زمان تبدیل شدن به قرارداد قطعی، می تواند دچار تغییراتی گردد. او شانس رسیدن به رکورد رونالدو و دایی را دارد اما این بازیکن هنوز عملکرد خوبش در سائوپائولو و البته در زمان شکل گرفتن مثلث رویایی MSN در بارسلونا را تکرار نکرده است. همانند دیگر بازیگران این فهرست، رونالدینیو برزیلی نیز دوران حرفه ای بسیار موفق و باشکوهی داشت و هر جایزه و مقامی که در دنیای فوبتال وجود داشته باشد را کسب کرد.