کهندل: دهن ساپینتو گرفته بود تا فحش ندهد

او ادامه داد: بعد از مدت ها شاهد حضور هواداران عزیز کرمانی بودیم. این اتفاق در شرایطی رخ داد که 48 ساعت قبل از بازی شاهد تلاش همه جانبه در استان برای برگزاری بازی با حضور گرم هواداران بودیم. در طول مسابقه هم سعی کردیم از تنش جلوگیری کنیم. حضور پررنگ هواداران به این بازی هیجان لازم را بخشید. با تلاش های صورت گرفته، قسمت سکوی هواداران استقلال را نیز با امنیت و شرایط مناسب فراهم کرده ایم تا اتفاق ناگواری رخ ندهد. همه چیز طوری تنظیم شده بود که فقط بتوانیم یک نمایش فوتبالی ببینیم.

محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان می گوید: من در آخرین لحظات بازی نزدیک رختکن حضور داشتم و از نزدیک شاهد این اتفاقات بودم. لحظه عجیبی بود و علیرغم اینکه پلیس و حراست ورزشگاه هدف قرار گرفتند، باید بگویم که بدون تلاش آنها شاهد بدتر از این بودیم.

مدیرعامل مس کرمان افزود: “استقلال تیم بزرگی است و ما از آنها انتظار بیشتری داریم. نتیجه با توجه به اتفاقات فوتبالی مشخص شد، اما واقعا برای ما و حتی فوتبالیست ها این کارها قابل توجیه نیست و معتقدیم سرمربی – لیدر حریف چنین رفتاری داشته باشد.” ما اصلاً با نیمکت نشینی درباره خوشحالی او صحبت نمی کنیم. ما، بازیکنان و حتی هواداران کاری نداریم، اما تصاویر کاملا واضح است. این غیرقابل قبول و زشت است که مربی حریف یک ژست زشت به سمت نیمکت ما انجام دهد.» اما آنها طوری رفتار کردند که در فرهنگ ما و حتی فرهنگ اروپایی کشورشان موجه نیست.


سرویس خبر شماره: 1868375
14 فوریه 1401 در 6:38 ب.ظ
13.5 هزار |

42نقطه نظر

با تشکر از مسئولان استانی برای میزبانی این بازی

کهندل با اشاره به اینکه ساپینتو باعث درگیری ها شد، گفت:او پس از این ضربه از داور کارت دریافت کرد و از بازی اخراج شد اما همه دیدند که او چگونه قصد حمله مجدد به نیمکت مس را داشت. واقعا این رفتار چه معنایی دارد؟ پس از آن با همراهی تیم تشریفاتی و نیروی انتظامی تا رختکن بدرقه شدند اما در مقابل سکوها هواداران و مسئولان کرمانی به این شکل دست نشان می دهند. واقعا منتظر چی هستند؟ مگه زمین فوتبال نیست؟ نیروی انتظامی و امنیتی استان در طول 48 ساعت این بازی تمام توان خود را به کار گرفته بودند تا حاشیه ای ایجاد نشود. اما سرمربی محترم استقلال پس از پیش افتادن تیمش و در آستانه برد این رفتار را انجام می دهد. خود این بازیکن مصاحبه کرد و گفت که رفتار آقای ساپینتو اینگونه است و تیم های دیگر نباید او را تحریک کنند اما چه تحریکی ابتدا از سوی نیمکت و حتی بازیکنان ما و هواداران ما انجام شد؟ مگر آنها پس از اطمینان از پیروزی احتمالی، آن تکان بد را به سمت نیمکت ما انجام دادند؟

مدیرعامل مس کرمان مدعی است ساپینتو بی دلیل حال و هوای بازی را به هم ریخته و بدون تلاش نیروی انتظامی اوضاع از کنترل خارج می شد و اتفاقات بدتری را شاهد بودند.

    کهندل: دهن ساپینتو گرفته بود تا فحش ندهد

مدیرعامل مس کرمان افزود:آقای حسینخانی روی نیمکت هدایت خوبی داشتند و اگر حرفه ای نبودند قطعا اتفاقات بدی در اثر حرکت آقای ساپینتو رخ می داد. آیا ممکن است شما بدرفتاری کنید و بخواهید با همه برخورد کنید و مدیر تیم خودتان جلوی دهانتان را بگیرد تا فحاشی هایتان ادامه پیدا نکند و بعد بخواهید همه را به گردن مسائل بیرونی بیندازید؟ امیدوارم باشگاه استقلال و مدیران محترمش بیشتر به این مسائل توجه کنند. یک بار دیگر جا دارد از نیروی انتظامی و مسئولان استانی و امنیتی تشکر کنم که زحمات زیادی کشیدند تا این مسابقه بدون مشکل برگزار شود. از همه هواداران عزیزی که از تیم حمایت کردند قدردانی می کنم و امیدوارم با حمایت مستمر آنها در بازی های بعدی نتایج بهتری کسب کنیم و رضایت و خوشحالی آنها را شاهد باشیم و کل تیم از کادر فنی مدیریت و بازیکنان همسو شوند. خود با این هدف آن را خواهند گرفت.”



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال روز گذشته در کرمان در دیداری سخت موفق شد مس را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد. این بازی اما تحت تاثیر اتفاقات جنجالی و درگیری ها و تنش هایی قرار گرفته که در دقایق پایانی شکل گرفته است.