که جبران کرد دوباره به حسینی اعتماد کرد

مربی اشتباه می کند، درست مثل بازیکنان داخل زمین. کارلوس کی روش پس از به ثمر رساندن 6 گل در بازی اول بار دیگر اعتماد خود را به سیدحسین حسینی نشان داد، رفتار او پس از مصدومیت علیرضا بیرانوند ناخودآگاه و ناخواسته بود و به هر بازیکنی که به تیم اضافه کرد اعتماد دارد و همچنین به بازیکنانی که در این بازی نقش داشتند اعتماد دارد. بازی با ولز و این بازیکن دلیل پیروزی تیم ملی در بازی با ولز بود. اعتماد دوباره به سیدحسین حسینی در سخت ترین شرایط کافی بود تا دروازه بان و کاپیتان استقلال در بازی با ولز با اعتماد به نفس وارد زمین شود و در بازی با انگلیس با نمایشی خوب عقب بیفتد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما کارلوس کی روش در یک لحظه مهم دوباره به سیدحسین حسینی اعتماد کرد. نتیجه این شد که دروازه بان تیم ملی یکی از بهترین های بازی مقابل ولز بود و نقش مهمی در پیروزی ایران داشت. رفتار کارلوس کی روش پس از مصدومیت علیرضا بیرانوند در بازی با انگلیس انتقادات زیادی را به همراه داشت. جایی که کارلوس کی روش با دو دست به سرش ضربه زد که یکی از مهره های اصلی را از دست داد. او هر دو دستش را روی سرش گذاشت که یک واکنش ناخودآگاه بود و شاید عقب نشینی از کارلوس کیروس این کار را انجام نمی داد، به خصوص اگر متوجه شود دروازه بان تعویضی این صحنه را می بیند و آن را پاک می کند.

ایران با نمایشی خوب دو بر صفر تیم ملی ولز را شکست داد و حالا شرایط به گونه ای است که سرنوشت صعود به دور بعدی مسابقات در دستان ایران است.

که جبران کرد دوباره به حسینی اعتماد کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از انتقادات به بازی تیم ملی مقابل انگلیس، عملکرد سیدحسین حسینی درون دروازه بود. اگرچه در این بازی مردان خط دفاعی بدون ایجاد مزاحمت برای بازیکنان تیم ملی انگلیس فوتبال بازی کردند اما سید حسین حسینی هم مانند همه ملی پوشان بود و نتوانست از شکست تیم ملی انگلیس بکاهد.تیم ملی فوتبال ایران. با عملکرد درخشان با این عملکرد برخی پیش بینی ها بر این اساس بود که علیرضا بیرانوند به دروازه برمی گردد یا امیر عابدزاده مرد شماره یک تیم ملی خواهد بود. به نوعی می توان گفت همه امید خود را به دروازه بان و کاپیتان استقلال قطع کرده بودند.


سرویس خبر شماره: 1855593
5 دسامبر 1401 ساعت 08:56
8.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر