کوبی ماینو با جان سالم به در بردن انگلیس از ترس بزرگ مقابل اسلواکی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی یورو – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد درخشان ترین می درخشد.


کوبی ماینو، هافبک منچستریونایتد، بازیکن برجسته انگلیس بود زیرا آنها از یک ترس بزرگ مقابل اسلواکی جان سالم به در بردند تا به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 صعود کنند.

اسلواکی تنها 25 دقیقه با حسن نیت ایوان شرانتس پیش افتاد. این مهاجم قبل از اینکه توپ را با بی حوصلگی از کنار جردن پیکفورد درمانده بگذراند، در یک توپ عالی از هم تیمی دیوید استرلک قرار گرفت.

انگلیس تلاش کرد تا دفاع سرسخت اسلواکی را بشکند و به نظر می رسید سه شیرها به سمت خروج دردناک دیگری از تورنمنت می روند.

با این حال، جود بلینگهام در دقیقه 95 در حالی که یک ضربه دوچرخه سواری درخشان انجام داد تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.

هری کین تنها 52 ثانیه پس از پایان وقت اضافه، انگلیس را به برتری رساند، زمانی که او در بالاترین حد خود قرار گرفت و با یک توپ هوشمندانه در سراسر منطقه از ایوان تونی از برنتفورد، به طور قاطعانه سر زد.

ماینو 84 دقیقه قبل از اینکه از زمین خارج شود و ابرچی ازه از کریستال پالاس جایگزین شود، به میدان رفت. ماینو بدون شک ستاره برجسته انگلیس در زمان حضور در این بازی بود.

به خصوص در 45 دقیقه ابتدایی، هر گونه کنترل کوچکی که انگلیس از سوی یونایتد شماره 37 در اختیار داشت.

ماینو در مدت حضورش در زمین 77 بار توپ را لمس کرد و 65 پاس از 68 پاسی که انجام داد را با موفقیت انجام داد. یکی از پاس های او پاس کلیدی بود.

ستاره یونایتد با دو سانتر و دو توپ بلند سعی کرد ارتباط برقرار کند. او هدف خود را فقط با یکی از دو توپ بلندی که پینگ زد، پیدا کرد.

ماینو فقط یک شوت زد، اما این ضربه خارج از هدف بود و نیازی به مارتین دوبراوکا، دروازه بان اسلواکی نداشت که وارد عمل شود.

فارغ التحصیل آکادمی کارینگتون یک دریبل را آغاز کرد که آن را کامل کرد.

او پنج دوئل زمینی را انجام داد و در سه نوبت به صدر رسید. هافبک در یک چالش هوایی که باید در مسابقه شرکت کند برنده شد.

ماینو یک مهار کرد و به همان اندازه تکل زد.

(آمار به دست آمده از Sofascore)

شاگردان گرت ساوت گیت اکنون در مرحله یک چهارم نهایی یورو به مصاف سوئیس خواهند رفت.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/30/kobbie-mainoo-shines-brightest-as-england-survive-huge-scare-vs-slovakia-to-advance-to-euros-quarter-final-282239/ منبع: