کوبی ماینو با حضور در تورنمنت های بزرگ بین المللی یک رشته دیگر به کمان خود اضافه کرد – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات

کوبی ماینو، بازیکن منچستریونایتد، شروع خوبی برای دوران حرفه‌ای نوپای خود داشت. او اولین بازی خود را برای انگلیس در یک تورنمنت بین‌المللی انجام داد که در پنج دقیقه آخر بازی مقابل صربستان در یورو 2024 به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت.

صعود این بازیکن 19 ساله یکی از داستان های فصل بود و در کمپینی که امید چندانی تا فینال جام حذفی نداشت، او چیزهای زیادی را برای هواداران یونایتد در سراسر جهان فراهم کرد تا به آن بچسبند.

خونسردی، مهارت‌های ابریشمی و ذهنیت سخت این نوجوان باعث می‌شود که به نظر برسد که او برای رسیدن به اوج مقدر شده است و کارشناسان نسبت به تأثیر او در اولدترافورد غزلیاتی نشان داده‌اند.

TNT Sports خلاصه ای از X از دستاوردهای Mainoo در فصل موفقیت او را منتشر کرده است. این هافبک جوان 32 بازی برای تیم بزرگسالان انجام داد و 5 گل به ثمر رساند و 3 پاس گل داد.

پیشرفت ماینو حتی چشمگیرتر است وقتی در نظر بگیرید که فصل او پس از خیره کردن مقابل آرسنال در تور پیش فصل آمریکا، بدترین شروع ممکن را داشت، او در برابر رئال مادرید شروع کرد. با این حال، یک مصدومیت عجیب باعث شد که این بازیکن تا اکتبر از میادین دور باشد.

این مرد انگلیسی در اولین بازی خود در لیگ برتر مقابل اورتون، موفق شد از خط دروازه عبور کند و در جو جهنمی پارک گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

او همچنین اولین بازی خود را برای بزرگسالان انگلیس در تعطیلات ملی در ماه مارس مقابل برزیل انجام داد و سپس اولین بازی خود را در برابر بلژیک انجام داد که در هر دو رویارویی تاثیرگذار بود.

این هافبک نه تنها بازی کرده است بلکه توانسته در لحظات کلیدی فصل نیز نقش داشته باشد.

او یک گل انفرادی فوق العاده به ثمر رساند تا هر سه امتیاز را در وقت اضافه مقابل وولوز در فوریه به ثمر برساند که باعث شد ریو فردیناند این بازیکن جوان را با کلارنس سیدورف مقایسه کند. این اعتصاب به عنوان گل ماه فوریه لیگ برتر شناخته شد.

فصل تاثیرگذار او همچنین شاهد گلزنی او در برابر لیورپول در آوریل بود، جایی که او ماهرانه توپ را از بدنش عبور داد و یکی را به گوشه بالایی در Stretford End پیچاند. احتمالاً دقیقاً همان طور که او در کودکی رویای آن را داشت، زیرا یک هوادار بزرگ یونایتد در استوکپورت بزرگ شده بود.

ماینو مهم‌ترین گل خود را برای ماندگاری حفظ کرد، اما با زدن گل دوم یونایتد در فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی و قهرمانی در تورنمنت معروف قدیمی در اولین فصل خود، علی‌رغم هجوم مسائل پیرامون باشگاه.

با مسیر اولین فصل کامل خود در فوتبال بزرگسالان، اگر او در تابستان امسال چند لحظه بزرگ دیگر را به دست آورد، اما در سفیدپوشان انگلیس، جای تعجب نخواهد داشت.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/06/17/kobbie-mainoo-adds-another-string-to-his-bow-with-major-international-tournament-appearance-281710/ منبع: