کودتای تیم ملی بانوان/ نامه جنجالی 15 ستاره به فدراسیون; مربی باید اخراج شود!

فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) می گوید 15 بازیکن تیم ملی زنان اعلام کرده اند که سرمربیگری خورخه ویلدا بر وضعیت روحی و سلامتی آنها تأثیر گذاشته است و اگر او استعفا ندهد دیگر برای تیم ملی بازی نخواهند کرد.

با این حال، فدراسیون همچنین گفته است که اجازه نمی دهد بازیکنان در دوران مربیگری خود زیر سوال ببرند. آنها گفتند: «این مانورها با ارزش های فوتبال و ورزش فاصله زیادی دارد. این در اختیار آنها نیست که چنین تصمیماتی بگیرند.”

ویلدا 41 ساله از سال 2015 سرمربی تیم ملی بود و تیمش را به مرحله یک چهارم نهایی یورو 22 رساند. ایگناسیو کوئردا، سرمربی سابق این تیم در سال 2015 پس از درخواست بازیکنان اسپانیا برای اخراج او از سمت خود استعفا داد. این حرکت پس از آن صورت گرفت که اسپانیا در جام جهانی در گروه خود به پایان رسید. پس مطمئنا این بار بازیکنان می توانند سرمربی ناکارآمد خود را برکنار کنند، هر چقدر هم که فدراسیون مخالفت کند!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

این سازمان همچنین هشدار داد که امتناع از حضور در تیم ملی یک تخلف بسیار جدی است و می تواند مجازات های بین 2 تا 5 سال را در پی داشته باشد و ادامه داد که این 15 نفر را به تیم ملی دعوت نمی کنند! و افزود: “فدراسیون فقط فوتبالیست های متعهد خواهد داشت حتی اگر فقط با جوانان بازی کند.” ، تصریح شده است: بازیکنانی که نامشان فاش نشده است در صورت قبول اشتباه و طلب بخشش به تیم ملی دعوت خواهند شد.