کودوس به طور خلاصه بیان می کند که لیورپول چقدر در هیتینگا قرار ملاقات خوبی داشته است

محمد کودوس به هواداران لیورپول بینشی در مورد اینکه قرمزها ممکن است در جانی هیتینگا چقدر خوب بوده باشند، داده است.

این بازیکن 40 ساله به عنوان کمک مربی به کادر پشتی تیم آرن اسلات پیوسته است و پیش از این در آژاکس (به عنوان سرمربی موقت در نیمه دوم فصل 2022/23) و وستهم (به عنوان شماره دیوید مویس) با این بازیکن غنایی کار کرده است. دو ترم آخر).

مهاجم آیرونز در صحبت با Voetbal Primeur، از تجربیات مشترک آنها در آمستردام و شرق لندن، از آخرین اضافه شدن LFC در خارج از زمین تمجید زیادی کرد.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

کودوس گفت: من در دوران هیتینگا احساس خیلی خوبی داشتم. او بهترین مربی ای بود که در آژاکس داشتم… جدای از جنبه تمرینی، از نظر استانداردها و ارزش ها نیز به او احترام زیادی می گذارم. من شخصاً دوست داشتم مدت بیشتری با او کار می کردم.

او یک مربی برتر است و من واقعا از تلاش های او برای بهتر کردن بازیکنان در آن زمان قدردانی می کنم. وقتی او برای بقیه فصل هدایت را برعهده گرفت، بلافاصله تاثیر خود را نشان داد. اوضاع بهتر شد.»

این بازیکن 23 ساله در سپتامبر گذشته در استادیوم لندن گفت: «وقتی دوباره همدیگر را دیدیم، چیزهایی بود که بلافاصله ما را به هم وصل کرد. او سعی کرد من و بقیه بازیکنان را بهتر کند. من از او برای حضور در وستهام بسیار سپاسگزارم.”

بیشتر بخوانید: یکی از بازیکنان “فوق العاده” لیورپول قبلاً مربی قرمزها را در پیش فصل غرق کرده است.

بیشتر بخوانید: یک روزنامه نگار به زمان بازگشت 11 بازیکن لیورپول که هنوز به مرسی ساید بازگشته اند اشاره می کند.

این شهادت از Kudus مطمئنا Heitinga را در یک نور بسیار مثبت به تصویر می کشد و احتمالا تا حدودی توضیح می دهد که چرا لیورپول مدافع سابق اورتون را به عنوان دستیار اسلات به خدمت گرفته است.

این بازیکن 40 ساله در فصل قبل تا حدودی ثروت آژاکس را احیا کرد و در 14 بازی از 22 بازی خود به عنوان سرمربی تیم پیروز شد زیرا آنها نیمه اول وحشتناک رقابت های اردیویسه را پشت سر گذاشتند و در نهایت کمی از موقعیت های لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسیدند.

هلندی همچنین در کمک به مهاجم غنا برای لذت بردن از اولین سال فوق العاده در وستهام نقش داشت، و در 45 بازی 14 گل به ثمر رساند که یکی از این گل ها در تساوی 2-2 آنها مقابل قرمزها در آوریل بود.

بینش کودوس نشان می‌دهد که هیتینگا مربی است که در زمین تمرین بسیار زیرک است و در عین حال به خوبی با بازیکنان ارتباط برقرار می‌کند و آنها را قادر می‌سازد تا بهترین نتیجه را از خود بگیرند.

زمانی که مدافع سابق اورتون آنفیلد را ترک کند، امیدوارم همه کسانی که در دوران تصدی او برای تیم اصلی بازی می‌کنند، به اندازه مهاجم آهنین ارزیابی درخشانی داشته باشند.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/07/17/kudus-praise-heitinga-best-coach/ منبع: