کودی گاکپو از ترکیب هلند خارج شد – اما لیورپول از مصدومیت دیگری جلوگیری کرد – لیورپول اف سی

لوئیس دیاز قرار است هفته آینده برای تمرینات کامل گزارش شود و بنابراین می تواند روی نیمکت در اتحاد حضور داشته باشد، اما او برای شروع در نظر گرفته نمی شود.

ژست های کودی گاکپو هلندی.  اعتبار: Tom Weller/dpa/Alamy Live News اعتبار: dpa picture alliance/Alamy Live News

محمد صلاح و دیوگو جوتا هر دو در این ماه در وظیفه ملی هستند، اما روبرتو فیرمینو به همراه آلیسون و فابینیو از ترکیب برزیل حذف شدند.

https://www.thisisanfield.com/2023/03/cody-gakpo-pulls-out-of-netherland-squad-but-liverpool-avoid-another-injury/ منبع:

کودی گاکپو به آخرین بازیکن لیورپول تبدیل شده است که از بازی های ملی کناره گیری کرده است، اگرچه نگرانی ها در مورد مصدومیت احتمالی برطرف شده است.

گاکپو اکنون به احتمال زیاد زودتر به مرسی ساید باز خواهد گشت و امیدواریم که بتواند بهبود یابد و برای سفر به من سیتی در 1 آوریل در دسترس باشد.

اینها استفان دی وریج، کیل شرپن و رایان گراونبرچ هستند که دومی پیش از پنجره نقل و انتقالات تابستانی در رادار لیورپول قرار دارد.

قرمزها قبلاً داروین نونز (مچ پا) و بن دواک (سر) را دیده‌اند که از بازی‌های تیم‌های ملی خود در ماه شلوغی خارج شده‌اند.

ویرجیل فن دایک در هلند باقی می ماند و باید در هر دو بازی کاپیتان تیم کومان باشد، با اخراج گاکپو و شرکت به وضوح یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش بیشتر.

لیورپول در ابتدای ماه آینده در فاصله 9 روزه با من سیتی، چلسی و آرسنال بازی خواهد کرد و یورگن کلوپ به بازیکنانی مانند نونیز و گاکپو نیاز دارد.

فدراسیون فوتبال هلند تایید شده این خبر در روز پنجشنبه منتشر شد و گاکپو به همراه سون باتمن، ماتییس دی لیخت، جوی ویرمن و بارت وربروگن اردوی خود را ترک کردند.

گاکپو اکنون به آنها ملحق شده است، اگرچه بر خلاف مهاجمان دیگرش، این بازیکن 23 ساله به دلیل مصدومیت غایب نیست، در عوض هلند شاهد نابودی یک پنجم از تیم آنها توسط ویروس است.

آنها قرار نیست برای بازی های مقدماتی یورو 2024 مقابل فرانسه (24 مارس) و جبل الطارق (27 مارس) بازگردند و رونالد کومان در عوض سه بازیکن جایگزین را دعوت کرد.