کودی گاکپو بازیکن جدید لیورپول اعتراف کرد که فکر می کرد به منچستریونایتد می پیوندد

کلوپ، پپ لیندرز و شرکت مطمئناً به گاکپو کمک خواهند کرد تا پتانسیل هایش را شناسایی کند.

من قبلاً در سطح فردی بیشتر بازی می کردم و به غریزه خود متکی بودم. من بازیکنان زیادی را به میدان می‌بردم و سعی می‌کردم هر بار که توپ می‌گرفتم، کار خاصی انجام دهم.

“لیدز یونایتد وارد شد. آنها باشگاه خوبی هستند، اما از خودم پرسیدم که آیا واقعا باید به آنجا بروم و وقتی شک دارید، خوب نیست.”

“این تابستان سخت بود. دوره بسیار شدیدی بود.» هلندی گفت آینه.

سعی کردم آرامشم را پیدا کنم، اما سخت بود. فکر می کردم به منچستریونایتد می روم، اما در نهایت نتیجه ای حاصل نشد.

بازیکنان زیادی به مرسی ساید آمده اند و زیر نظر و راهنمایی دقیق تاکتیکی آلمانی ما شکوفا شده اند و امیدواریم که جدیدترین خرید ما تفاوتی نداشته باشد.

در عوض، این بازیکن 23 ساله از PSV به لیورپول به ارزش اولیه 37 میلیون پوند نقل مکان کرد و قراردادی طولانی مدت در آنفیلد امضا کرد.

حالا متوجه شدم که باید بیشتر به تیم فکر کنم. باید لحظه مناسبی را برای دریبل زدن و انجام اقدامات انتخاب کنم. من اقداماتی را برای تشخیص آن انجام داده ام.»

فکر می‌کنم هنوز می‌توانم قدم‌های زیادی بردارم، می‌توانم بهتر انجام دهم و می‌توانم به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنم.» گاکپو افزود.

شماره 18 جدید قرمزها در این فصل هم برای باشگاه و هم برای تیم ملی فرم فوق‌العاده‌ای داشته است – او 13 گل و 17 پاس گل برای PSV در تمام رقابت‌ها ثبت کرد و همچنین سه بار در جام جهانی قطر گلزنی کرد.

اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

علیرغم اینکه او در حال حاضر به طور مداوم عملکرد خوبی داشته است، این مهاجم همه کاره معتقد است که با شروع زندگی در لیگ برتر، هنوز چیزهای بیشتری از او در راه است.

«تعریف دقیق چگونگی پیشرفت در زمانی که بیرون بودم سخت بود. اما وقتی جام جهانی تمام شد، وقت داشتم تا مسائل را تحلیل کنم.

او اغلب در جناح چپ مستقر می شود، اما برای هلند توانایی خود را برای درخشش در نقش مرکزی بیشتر به نمایش گذاشته است.

توانایی او در رانندگی با سرعت و قدرت به جلو و ضربه زدن وحشیانه به توپ با هر دو پا چیزی است که توجه را به خود جلب می کند و واضح است که تطبیق پذیری او یکی از مواردی است که او را برای قرمزها مناسب می کند.


حتی در قطر هم در مدت زمان رکورد به فوتبالیست بهتری تبدیل شدم زیرا با بهترین بازیکنان هلند بازی کردم و در مقابل بزرگترین فوتبالیست های کشورهای دیگر قرار گرفتم.

ملی پوش هلندی اکنون در مورد علاقه ای که از سایر باشگاه های لیگ برتری قبل از تماس یورگن کلوپ نسبت به او نشان داده شده بود، صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: طرف غافلگیر کننده PL که تلاش کرد تا امضای LFC با Cody Gakpo را ربوده باشد. نه منچستریونایتد – گزارش

https://www.empireofthekop.com/2023/01/01/liverpool-man-gakpo-man-utd-admission/ منبع:

دیدن برنامه ای که کلوپ برای گاکپو دارد جالب خواهد بود و ما نمی توانیم منتظر حضور او در زمین باشیم – احتمالاً فردا در جریان درگیری ما با برنتفورد در پایتخت.

کودی گاکپو اعتراف کرده است که در ابتدای فصل «فکر می‌کرد» به منچستریونایتد می‌پیوندد اما این قرارداد «به نتیجه نرسید» و همچنین فاش کرد که لیدز یونایتد می‌خواست او را در تابستان به خدمت بگیرد.