کودی گاکپو با گلزنی در کامبک یورو هلند در موقعیت واقعی عالی است – لیورپول

کودی گاکپو در جناح چپ هلند گلزنی کرد و هیجان زده شد، زیرا تیم ویرجیل فن دایک در یورو 2024 لهستان را 2-1 شکست داد.

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، دو بازیکن از سه بازیکن لیورپول را انتخاب کرد و به‌طور پیش‌بینی‌شده رایان گراونبرچ را روی نیمکت گذاشت.

کمی تعجب آور است که ون دایک توسط استفان دی وریج شریک شد که رقبای ماتییس د لیخت و میکی ون دی ون از تاتنهام را شکست داد.

در سمت راست نیمه های میانی، دنزل دامفریس به جای لوتشارل گیرترویدا از فاینورد شروع کرد.

بزرگترین تهدید هلند از طریق گاکپو از لیورپول بود که مشکلاتی را در سمت چپ ایجاد می کرد و اغلب موقعیت هایی را برای ممفیس دیپای ایجاد می کرد.

گاکپو در همان اوایل به نزدیکی رفت، زمانی که یک شوت به سمت تیرک نزدیک کرد. او در ادامه این نیمه نیز یک موقعیت عالی داشت، زمانی که از فاصله کمی بیش از شش یارد روی آن اسکی کرد.

در واقع این تیم ضعیف لهستان بود که به لطف ضربه سر آدام بوکسا از روی یک کرنر پیوتر زیلینسکی پیش افتاد.

ون دایک تقریباً بلافاصله از روی یک کرنر پاسخ داد، اما ضربه والی که به شکل شیرین زده شد او بسیار نزدیک به دروازه بان بود.

کار هلند نتیجه داد، اما در دقیقه 29، زمانی که شوت از راه دور گاکپو با انحراف بدی همراه شد و دروازه بان لهستان، وویچک شزنی را شکست داد.

در حالی که امتیاز بازی هنوز 1-1 بود، کومان نفوذ بیشتری از قرمز را وارد ترکیب کرد و جینی واینالدوم را برای جوی ویرمن که کارت زرد داشت در دقیقه 62 وارد میدان کرد.

18 دقیقه بعد، گاکپو و دپای جای خود را به ووت وگرست و جرمی فریمپونگ، وینگر بایرلورکوزن مرتبط با لیورپول دادند.

طولی نکشید که وگهورست، متخصص مسابقات، تاثیر خود را گذاشت و تنها دو دقیقه پس از ورود به زمین، دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

با عملکرد عالی گاکپو در سمت چپ در نیمه اول، هواداران لیورپول در مورد آنچه که فصل آینده می تواند به ارمغان بیاورد هیجان زده بودند.

بعدی برای Van Dijk و همکاران. بازی سختی مقابل فرانسه در ورزشگاه ردبول آرنا در لایپزیگ است. در آنجا، اگر ابراهیما کوناته برای شروع انتخاب شود، به مصاف او خواهند رفت.

این مسابقه در ساعت 20 (BST) در 21 ژوئن آغاز می شود.



https://www.thisisanfield.com/2024/06/cody-gakpo-excels-in-true-position-as-he-scores-in-netherlands-euros-comeback/ منبع: