کورتوا: می‌دانستم که مقابل رایویا کانو شکست می‌خوریم

تیبو کورتوا از باخت رئال مقابل رایو وایکانو تعجب نکرده و می گوید ضعیف تر از حریفش کار کرده و مستحق شکست بوده است.

کورتوا: می‌دانستم که مقابل رایویا کانو شکست می‌خوریم


سرویس خبر شماره: 1852500
17 نوامبر 1401 در 03:35 ب.ظ
2K |

0نقطه نظر

ما ضعیف بودیم و حریف برتر بود

تیبو کورتوا دروازه بان رئال در اواخر بازی گفتاز درخشش و شکست رایو مقابل این تیم غافلگیر نشدم، زیرا رایو در این فصل بسیار خوب کار کرده و توانسته نتایج بسیار خوبی مقابل تیم‌های بزرگ کسب کند. در سطح خودمان بازی کنیم رایو جدی تر بازی کرد و گل های بدی دریافت کردیم، روی گل دوم ضربه رایو بسیار قوی بود و با اینکه سریع واکنش نشان دادم نتوانستم توپ را مهار کنم، روی گل سوم رایو ابتدا توپ را دفع کردم. پنالتی بود اما داور با بیان اینکه دنی کارواخال زودتر وارد محوطه جریمه شده بود، گفت: پایم روی خط بود اما کارواخال باعث شد پنالتی تکرار شود و نتوانستم ضربه دوم را مهار کنم.

کورتوا ادامه می دهد:“بعد از وقفه بازی های داخلی، تعداد بازی های زیاد باعث خستگی بدنی در تیم شد. نمی خواهم بهانه ای بیاورم زیرا مستحق باخت مقابل رایو بودیم. در هفته های اخیر نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم و فقط توانستیم نتیجه بگیریم. برد مقابل سلتیک شکست مقابل لایپزیگ دلیل دیگری داشت تساوی مقابل خیرونا به دلیل بدشانسی و مشکلات داوری بود اما مقابل رایو در سطح پایین تری نسبت به حریف بازی کردیم حالا باید کادیز را ببریم تا میزبان جام جهانی باشیم. پیروزی.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آخرین بازی از هفته سیزدهم لالیگا تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته میهمان رایویه کانو بود. شاگردان کارلو آنچلوتی در خارج از خانه با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند. در این بازی لوکا مودریچ (37 از نقطه پنالتی) و ادر میلیتائو (41) برای کهکشانی ها گلزنی کردند. رئال مادرید با این شکست 32 امتیازی شد و اولین شکست فصل را به ثبت رساند و صدر جدول را به بارسا سپرد.