کورتوا: میلیتائو به حرف من گوش نکرد و باختیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب هفته ششم رقابت های لالیگا در ورزشگاه اتلتیکو مادرید به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 1-2 پیروز شد.
شاگردان کارلو آنچلوتی با دو گل رودریگو و فدریکو والورده توانستند از حریف پیش بیفتند و تنها گل تیم میزبان در نیمه دوم به ثمر رسید اما تلاش آنها برای زدن گل دوم و تساوی کافی نبود و در نهایت آنها را به پایان رساندند. شکست را پذیرفت .
پس از بازی، کورتوا در گفتگو با خبرنگاران گفت: “ما بسیار خوشحالیم زیرا پیروزی در دربی بسیار مهم است. ما بازی قبلی را اینجا حذف کردیم و واقعاً به دنبال برد بودیم. این برد برای ما بسیار مهم بود تا حفظ کنیم. روند برنده شدن و تبدیل شدن به رهبر.”


سرویس خبر شماره: 1844377
28 سپتامبر 1401 @ 10:21 ق.ظ |
6.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر


دروازه بان رئال در مورد گل های این تیم و تک گل اتلتیکو گفت: ما می خواستیم از پرس آنها عبور کنیم چون می دانستیم پشت خط دفاع فضا وجود دارد و به دنبال ایجاد موقعیت تک به تک برای رودریگو بودیم و توانستیم گلزنی کنیم. دو گل به این ترتیب. گلی که ما دریافت کردیم ناخوشایند بود زیرا آنها را به بازی بازگرداند. “ما ناامید شدیم زیرا میلیتائو به درخواست کمک من گوش نداد.”
وی درباره قطع شدن بازی های داخلی پیش رو افزود: ما با حسرت مادرید را ترک می کنیم زیرا نمی توانیم به بازی های باشگاهی ادامه دهیم، گاهی اوقات این وقفه ها روند خوب تیم را مختل می کند. بازی بعدی ما مقابل اوساسونا است که حریف قدرتمندی است اما در هر صورت. خوشحالیم که در این بازی سه امتیازی شدیم و امیدوارم بعد از این وقفه کریم بنزما بدون مصدومیت به جمع ما ملحق شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تیبو کورتوا دروازه بان رئال مادرید می گوید گلی که دریافت کرده یک تصادف بوده است.

کورتوا: میلیتائو به حرف من گوش نکرد و باختیم