کولاک یحیی گل محمدی در تخت جمشید; هر سال بهتر از سال گذشته است



یحیی گل محمدی از اواسط لیگ نوزدهم وارد پرسپولیس شد و در همان فصل هم تیمی خود را قهرمان کرد. گل محمدی پنجمین فصل حضور خود در پرسپولیس را پشت سر می گذارد که در این مدت جام های زیادی برای پرسپولیس به دست آورده و عملکردش فوق العاده بوده است. یحیی موفق شد در لیگ بیستم و 6 بازی اول 10 امتیاز کسب کند که ضعیف ترین شروع یحیی در فصول اخیر است.

اما در پایان همان فصل هم تیمی یحیی قهرمان لیگ برتر شد و جام را بالای سر برد. شاگردان یحیی در لیگ بیست و یکم 11 امتیاز از 18 امتیاز را به دست آوردند و شروع بهتری نسبت به فصل قبل داشتند. پرسپولیس در این فصل نتایج خوبی کسب نکرد و پس از استقلال به مقام دوم رسید و جام را نبرد. یحیی در لیگ بیست و دوم رکورد خود را بیش از پیش بهبود بخشید و در 6 بازی ابتدایی لیگ 4 برد و 2 تساوی کسب کرد و امتیاز عالی 14 امتیاز از 18 امتیاز ممکن را به نام خود ثبت کرد.

تیم یحیی در فصل قبل تمامی جام ها را به دست آورد و هم جام حذفی و هم جام قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. با وجود شروع عالی پرسپولیس در فصل قبل، این آمار بهترین عملکرد یحیی گل محمدی نیست و یحیی امسال نتایج بهتری کسب کرده است. او رکورد خودش را شکست و یکی از بهترین شروع های تاریخ لیگ برتر را به ثبت رساند. شاگردان یحیی در 6 بازی ابتدایی خود در این فصل 5 برد و 1 تساوی کسب کرده اند و هنوز شکستی را متحمل نشده اند.

کسب 16 امتیاز از 18 امتیاز ممکن برای یحیی گل محمدی آمار فوق العاده ای است. مطمئنا به دلیل تخلف نقل و انتقالات یک امتیاز از پرسپولیس کسر شد اما حتی با کسر یک امتیاز بهترین شروع سال های اخیر برای تیم یحیی بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال