کومان: بایرن برنامه خاصی مقابل امباپه نداشت

اما کینگزلی کومان ستاره فرانسوی بایرن مونیخ در مصاحبه با Telefoot این ادعا را رد کرد و گفت: “ما برنامه خاصی علیه امباپه نداشتیم. تنها نکته مهمی که باید رعایت می کردیم این بود که ارتباط او را با لئو قطع کنیم. مسی. معمولا تیمی هستند که از زمین فرار می کنند، ما شروع به پرس کردن حریف می کنیم، اما در مقابل PSG کمی عقب افتادیم و شروع به پرس کردیم.

1831993

اگرچه بسیاری از کارشناسان بر این باورند که بایرن مونیخ در دیدار اخیر خود با پاری سن ژرمن برنامه ویژه ای علیه کیلیان امباپه داشت، کینگزلی کومان این دیدگاه ها را رد کرد و گفت که باواریایی ها از عمد امباپه را هدف قرار ندادند.

کومان: بایرن برنامه خاصی مقابل امباپه نداشت

کومان تنها گل بازی را در مقابل تیم سابقش در بازی خارج از خانه بین دو تیم در پارک دو پرنس به ثمر رساند تا بایرن با نتیجه 1-0 پیروز شود. در بازی برگشت در آلیانتس آره نا، باواریایی ها با دو گل چوپوموتینگ و سرژ گنابری 2-0 پیروز شدند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1895609
Mar 22, 1401 @ 8:53 PM
نمایش 3K |

0نقطه نظر

شاگردان یولیان ناگلزمن موفق شدند ستارگان سرشناس حریف مانند لیونل مسی و کیلیان امباپه را در هر دو بازی خانگی و خارج از خانه مهار کنند و در هر دو بازی پیروز شدند بدون اینکه با تهدید جدی از سوی آنها مواجه شوند. برخی کارشناسان معتقدند باواریایی ها در هر دو بازی برنامه خاصی برای محدود کردن و حذف کیلیان امباپه از بازی داشتند.

1831992

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن رفت و در دیدار رفت و برگشت موفق شد با نتیجه 3 بر صفر حریف ستاره خود را شکست دهد و راهی مرحله بعدی شود. صحنه. .