کونته: آلیسون بهترین بازیکن لیورپول بود

آلیسون بهترین بازیکن لیورپول است
به بازیکنان گفتم باید در نیمه دوم هم مانند نیمه اول بازی کنیم. در این نیمه تیرک را تکان دادیم و گل زدیم. فکر می کنم آلیسون بهترین بازیکن لیورپول بود. نتیجه بازی بسیار غم انگیز است. با وجود اینکه بازیکنان زیادی در اختیار نداشتیم، اما نشان دادیم که می توانیم فوتبال خوبی ارائه دهیم و با تیمی مثل لیورپول همگام شویم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کونته که از عملکرد شاگردانش ناراضی بود در دقایق پایانی بازی با نیمکت لیورپول و یکی از دستیاران یورگن کلوپ درگیر شد و به همین دلیل از داور کارت زرد گرفت.

اشتباه اریک دایر روی گل دوم لیورپول
نیمه اول نیمه خوبی بود. بله، می دانم که در نیمه دوم 2-0 عقب بودیم، اما روحیه ما و فشاری که روی دروازه لیورپول وارد کردیم، امتیاز خوبی بود. همین فشار باعث شد که گل دوم را بزنیم. این خطری است که مدافعان در این شرایط با آن روبرو هستند. و من فکر می کنم اریک دایر بدشانس بود.

سرمربی ایتالیایی تاتنهام پس از پایان بازی در نشست خبری حاضر شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.


سرویس خبر شماره: 1852223
15 نوامبر 1401 ساعت 23:12 |
914 امتیاز خبر

0نقطه نظر

عملکرد تاتنهام در این بازی
قبل از شروع، اجازه دهید به سؤالی که احتمالاً از خود می‌پرسید پاسخ دهم: آیا ما خوب بازی کردیم؟ این یک سوال مهم است. باید از عملکرد تیمم راضی باشم زیرا وظیفه من تماشای کل بازی است.

آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام پس از باخت 2-1 مقابل لیورپول در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کونته: آلیسون بهترین بازیکن لیورپول بود

چرا کونته از عملکرد تیمش در نیمه اول خوشحال است؟
در نیمه اول موقعیت های گلزنی ایجاد کردیم و توپ را به تیرک دروازه فرستادیم. ما یک هدف را 100% از دست دادیم و هدف ما ایجاد مشکل برای لیورپول بود. من به شما می گویم که در بین دو نیمه کوچکترین کلمه منفی به بازیکنان نگفتم. گفتم باید همینطور ادامه بدیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تاتنهام امشب در یک بازی خانگی مقابل لیورپول شکست خورد تا آنتونیو کونته را در دقایق پایانی در گیرودار خشم ببیند.