کونته: احساس می کردم مثل همه ایتالیایی ها هستم

در تابستان جشن می گیرید و برنده می شوید، سپس اکنون باید تلاش کنید تا دوباره بسازید و از نو شروع کنید. صادقانه بگویم، فکر می‌کنم ادامه این پروژه با مربی روبرتو مانچینی خوب است، زیرا فکر می‌کنم او کارش را خوب انجام می‌دهد.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

تاتنهام گفت: “احساس می‌کردم مثل کل کشور هستم. واقعاً احساس بدی داشتم، زیرا برای دومین بار متوالی شکست دادن و شرکت نکردن در مهمترین تورنمنت فوتبال برای ما بسیار بسیار سخت است و این یک ناامیدی بزرگ است.” آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی، “همچنین غافلگیرکننده بود، زیرا قهرمانی در جام ملت های اروپا در تابستان امسال و از دست دادن جام جهانی بعدی کمی عجیب است. اما این اتفاق افتاد و در حال حاضر در ایتالیا ناامیدی زیادی وجود دارد.”

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، غیبت ایتالیا در جام جهانی را ناامیدکننده خواند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آتزوری برای دومین دوره متوالی از رسیدن به جام جهانی بازماند. آنها پس از باخت فصل قبل مقابل سوئد، این بار در مرحله نیمه نهایی پلی آف مغلوب مقدونیه شمالی شدند تا بدون حضور یکی از پرافتخارترین تیم های این دوره از مسابقات جام جهانی را در قطر برگزار کنند.


سرویس خبر شماره: 1817750 |
13 فروردين 1401 ساعت 22:20 |
5009 امتیاز خبر|

0نظرات

کونته گفت: “کل کشور بسیار غمگین است زیرا ما یک تورنمنت مهم را از دست دادیم. فوتبال در ایتالیا برای ما همه چیز است. ما با فوتبال زندگی می کنیم و با فوتبال نفس می کشیم و بنابراین شانس بازی را از دست می دهیم.” ناامیدی، اما ما به خوبی می دانیم که فوتبال بسیار عجیب است.