کونته این مهاجم را رها نمی کند


کد اطلاعات: 2048592
25 ژوئن 1403 در 7:07 ب.ظ.
1.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

ناپولی برای اولین بار با چلسی تماس گرفت تا احتمال انتقال روملو لوکاکو مهاجم سابق اینتر را که فصل 2023-2024 را به صورت قرضی در رم سپری کرد، بررسی کند.

کونته این مهاجم را رها نمی کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لوکاکو، مهاجم چلسی رابطه بسیار نزدیکی با آنتونیو کونته، سرمربی جدید ناپل دارد. آنها با هم در سن سیرو اسکودتو را به دست آوردند و از آن زمان با هم در تماس بودند.

با این حال، به نظر می رسد اخیرا بحث هایی در مورد انتقال احتمالی او به ناپولی وجود داشته است. Aurelio Aurelio DeLaurentis و همکارانش می توانند از فروش ستاره ویکتور اوسیمان در سال جاری سود ببرند و این تیم را به یک جایگزین برای مهاجم اصلی خود نیاز دارد.

ناپولی تحقیقات اولیه خود را با چلسی برای ارزیابی وضعیت لوکاکو در تابستان امسال آغاز کرده است. آنها ادعا می کنند که قرارداد لوکاکو با چلسی دارای بند فسخ 43 میلیون یورویی است که ناپولی هنوز آن را خیلی بالا می داند.

2043520

اگر چلسی مایل به قرض دادن لوکاکو برای فصل سوم باشد، ناپولی مشتاق خواهد بود، در غیر این صورت آنها باید برای کاهش قیمت درخواستی مذاکره کنند. چلسی در حال حاضر علاقه ای به قرض دادن این مهاجم بلژیکی برای سومین فصل متوالی ندارد.

او در حال حاضر تا تابستان 2026 با آبی های لندن قرارداد دارد.

مجله اخبار فوتبال خارجی